Про реалізацію комунікаційної кампанії «Головне - що всередині. Вибирай тру, а не фейк»
Опубліковано 16 серпня 2024 року о 15:57
фото


В рамках погодженого плану співпраці Представництва ЮНІСЕФ в Україні з Урядом України, ЮНІСЕФ, у партнерстві з Першою леді України Оленою Зеленською, Міністерством освіти і науки, Міністерством охорони здоров’я та за підтримки Посольства Швейцарської Конфедерації, для реалізації широкого спектру заходів щодо популяризації шкільної реформи харчування та здорової харчової поведінки серед дітей шкільного віку та їхніх батьків/опікунів, в межах комунікаційної кампанії «Головне - що всередині. Вибирай тру, а не фейк», виготовлено інформаційні відеоролики про важливість правильного харчування:
- Їж те, що хочеться пошерити (переглянути відеоролик);
- Їж те, що насправді драйвить (переглянути відеоролик);
- Їж те, що робить тебе крашем (переглянути відеоролик).
ЗНАЇМО - КОЛИ МИ ЗНАЄМО, ЩО ЇМО - реформування системи харчування в українських закладах освіти.