Питання оперативного виконання звернень мешканців через Call-центр знаходиться на особистому контролі у голови району
11 червня під керівництвом голови Голосіївської райдержадміністрації Наталії Бондар відбулась нарада з питання розгляду звернень голосіївців, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва» (Call-центру), їх оперативного опрацювання та вчасної підготовки відповідей. На нараді були присутні керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, комунальних підприємств та служб району.
Головою було детально проаналізовано інформацію, яку підготувала начальник Голосіївського районного відділу КБУ «Контактний центр міста Києва» Світлана Чувило, а саме, хід опрацювання підрозділами райдержадміністрації та комунальними службами району звернень громадян. Всі зауваження та недоліки при закритті звернень, які були виявлені, прийняті до уваги для подальшого їх уникнення.
Також під час наради присутні обговорили шляхи покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян: оперативне реагування на скаргу, надання змістовних відповідей в частині порушеного питання, обов’язковий прямий зв’язок безпосередньо із заявником.
Наталія Володимирівна наголосила на постійній необхідності проведення моніторингу своєї роботи підрозділами та службами району в частині підходу до підготовки відповідей по суті, швидкого та якісного реагування на скарги задля підвищення якості обслуговування мешканців Голосієва.