Зареєструвати або змінити місце проживання тепер зручніше та швидше!
З 04 квітня 2016 р. набули чинності норми Закону України № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг». З метою подальшої децентралізації влади повноваження у сфері реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб передано від Державної міграційної служби до органів місцевого самоврядування.
З 04 квітня 2016 року відділом з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації через Центр надання адміністративних послуг району розпочато здійснення реєстрації місця проживання (перебування) осіб.
07 квітня на нараді у очільника району Андрія Мельничука підводились перші підсумки надання нової послуги та обговорювались поточні питання для налагодження безперебійної роботи Відділу, зокрема, розробка механізму роботи з громадянами з питання внесення змін до документів з адресою реєстрації місця проживання у зв’язку зі зміною назви вулиці. До речі, саме ця послуга надається безкоштовно.
Для отримання адміністративної послуги реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування мешканцям Голосіївського району необхідно звернутись до Центру надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: м. Київ, проспект Голосіївський, 42.
Телефон для довідок: 281-66-66.
Графік прийому:
понеділок, середа: з 9:00 до 18:00
вівторок, четвер: з 09.00 до 20.00 (згідно талонів зареєстрованих до 19.00)
п'ятниця: з 09.00 до 16.45
субота: з 9.00 до 16.00
Прийом здійснюється без перерви на обід