З 19 травня стартує цикл безкоштовних інформаційно-мотиваційних заходів для жінок, які хочуть започаткувати власну справу
19 травня у Києві стартує цикл безкоштовних інформаційно-мотиваційних заходів для жінок, які хочуть започаткувати власну справу: «Успіх кожної жінки: розпочни свій бізнес вже сьогодні!». Про це йшлося сьогодні на брифінгу в Київській міській державній адміністрації.
Проект реалізується громадською організацією «Жіноча ліга» за підтримки КМДА для широкого залучення жінок до здійснення підприємницької діяльності, підвищення рівня знань і навичок жінок щодо підприємницької діяльності, розширення мережі їхніх контактів, а також запровадження експертного консультування тих жінок, які бажають розпочати власний бізнес.
Лекції-практикуми відбудуться:
19 травня та 2 червня об 11:00 – у Голосіївській РДА (проспект Голосіївський, 42);
16 червня о 15:00 та 30 червня об 11:00 – у Колонній залі КМДА (вулиця Хрещатик, 36, 2-й поверх).
У ці дні у якості спікерів та спікерок виступлять кияни, які досягли значного успіху в підприємництві:
- Вікторія Пархоменко (рестораторка та власниця ресторанів «Klukva&Brukva», «Indokitai», «Asiatique»; засновниця проектів «ГастроТури» та «Weekend Rest» та інш.) та Ірина Рубіс (керівниця незалежного бізнес/медіа бюро «еkonomika+», що включає наступні сайти: «delo.ua», «womo.ua», «mmr.ua»);
- Світлана Івахова (власниця бренду кави «ISLA») та Денис і Тетяна Суховій (засновники пекарні «Chef Bakery» та проекту «Denys Suhoviy Bakery School»);
- Надя Перевізник (співвласниця компанії «PR Bar») та Олексій Шершньов (співвласник та генеральний директор медичної компанії «ILAYA», проектів «Біотех-реабілітація поранених» і «Банк шкіри»);
- Ярослава Гресь (засновниця агенції «Gres Todorchuk PR»), Анастасія Дзюба та Анна Коваленко (співзасновниці бренду одягу «MustHave»), а також інші успішні підприємці та підприємниці.
На прикладі власного шляху в бізнесі вони поділяться своїми історіями успіху та нададуть відповіді на запитання щодо шляхів обрання та перевірки життєздатної бізнес-ідеї, шляхів вибору цільової аудиторії, бізнес-плану і стратегічного планування фінансів, побудови команди як основи успішного бізнес-проекту, основ ціноутворення, фандрайзингу, маркетингу та PR, боротьби із внутрішніми перепонами (страхи, недовіра тощо).
За інформацією http://kyivcity.gov.ua