Якість виконання звернень мешканці через КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» постійно на контролі
17 лютого 2016 року відбулась робоча нарада за участі очільника Голосіївського району Андрія Анатолійовича Мельничука, директора КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» Жукової Лариси Петрівни, помічника заступника голови КМДА Яковенко Миколи Володимировича, а також начальників ЖЕД та директорів ТОВ з питання розгляду звернень громадян, які надходять до Голосіївської РДА від КБУ «Контактний центр міста Києва 1551». Фоторепортаж
Андрій Анатолійович зауважив, що роботі зі зверненнями мешканців приділяється велика увага. За кожним звернення стоїть мешканець. Відповідь на звернення повинна бути не лише формальною відпискою, а розумінням проблеми та чітким роз’ясненням.
Динаміка показників роботи Голосіївського району у загальній рейтинговій оцінці позитивна, район займає 1 місце з благоустрою та 3 місце у сфері житлового господарства.
Комісією було проведено детальну перевірку розгляду звернень громадян, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» стосовно претензій та зауважень до працівників ЖЕД та Комунальних підприємств Голосіївського району.
З представниками та безпосередніми виконавцями розгляду звернень громадян обговорені питання щодо порядку опрацювання, виконання та підготовки відповідей.
При проведенні аналізу з’ясовано, що основна частина звернень розглядається якісно та оперативно, але присутні деякі недоліки в частині підходу та підготовки відповідей по суті за результатами розгляду. Зокрема, в окремих випадках відсутній основний зміст відповіді в частині порушеного питання, недостатня увага приділяється необхідності прямого зв’язку безпосередньо із заявником для з’ясування окремих питань.
Всі зауваження та недоліки при закритті звернень, які були виявлені під час наради, були прийняті до уваги для подальшого їх уникнення в майбутньому та наголошено про відповідальність в разі невиконання поставлених вимог.