Як передати дані лічильників, корисні посилання
У ці дні до поштових скриньок киян почали надходити платіжки за комунальні послуги. Стартував й марафон з передачі даних квартирних лічильників до комунальних підприємств столиці. Нагадаємо: останнім часом вони впровадили вже багато зручних способів передачі показників. Ставка зроблена на інтернет-ресурси, аби не доводилося додзвонюватися до компаній чи стояти в чергах у відділах обслуговування клієнтів. А також для того, щоби фіксуючи показники щомісячно, кияни заощаджували кошти, адже сума до сплати у платіжці тоді нараховується за фактичними, а не середніми показниками. Нажаль, у кожну компанію передавати дані пропонують в різні періоди - комусь на прикінці місяця, комусь тільки на самому початку. Як і коли це треба робити дізнаємося у "Вечірньому Києві".
Як повідомити свої дані за спожиту електрику у нову компанію «Київські енергетичні послуги» з 1 по 4 число кожного місяця:
- самостійно вказати їх в Особистому кабінеті;
- повідомити через форму зворотного зв‘язку на сайті kep.com.ua;
- написати в особисті повідомлення сторінці компанії у Facebook;
- зателефонувати до контакт-центру за номерами (044/067/066) 277-18-18, у тоновому режимі натиснути цифру «3», ввести номер особового рахунку (11 цифр) і показники лічильника та підтвердити їх;
- через оператора системи розподілу, до мереж якого підключено об‘єкт (контакт-центр або Особистий кабінет ОСР).
У «Київських енергетичних послугах» наголошують, якщо ви з якихось причин не встигли своєчасно передати показники, не варто хвилюватися. Дані можна скорегувати наступного місяця, щоб у подальшому отримати платіжку з фактичними нарахуваннями.
Як передати показники лічильників «Київгазу»
- через @KyivgazBot Докладніше ...
- в «особистому кабінеті» Докладніше...
- через SMS-повідомлення Докладніше...
- через скриньки, які встановлено на газифікованих будинках усіх районів міста
- через мобільний додаток для android Докладніше...
У компанії нагадують, що показання газового лічильника передаються у форматі: до п'яти цифр до коми та до двох цифр після коми. В будь-якому разі при передачі поточних показань газового лічильника враховуйте попередні показання для забезпечення фактичного обліку споживання природного газу.
"Київгаз" запропонував дуже зручну форму спілкування з клієнтами: якщо поточні показання значно відрізняються від попередніх для проведення перерахунку рекомендуємо надсилати фото лічильника з показаннями на момент передачі на електронну пошту , або до служби підтримки @KyivgazSupport в мережі Telegram щоденно з 9:00 до 17:00, окрім неділі.
Як передати показники «Київводоканалу»
Найлегший та найзручніший спосіб передачі показників - за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з цих месенджерів на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
Як підключити Viber дивитися тут.
Як підключити Telegram дивитися тут.
Також ви можете обрати інший, найбільш зручний для вас способ передачі показників:
1. Через «Особистий кабінет» на сайті Київводоканалу, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».
2. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
3. У Центрах комунального сервісу (ЦКС) та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС).
4. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 та ЦКС (044) 247-40-40.
Київводоканал переконливо просить не зволікати з передачею показників, адже в останні дні місяця через велику кількість вхідної інформації може відбутися перевантаження білінгової системи та телефонного зв`язку. Це слід робити з 5 числа й до кінця кожного місяця.
Як передати показники КП «Київтеплоенерго»
На жаль, "Особистий кабінет" на сайті цього підприємства досі працює в тестовому режимі, тому можливі збої у роботі. Однак тепловики просять передавати показники з 5 числа і до останніх днів місяця. З 1 по 4 число показники не приймаються, йде обробка данних.
Передати показники можна через:
- «Особистий кабінет» на сайті «Київтеплоенерго»,
- без реєстрації, зазначивши номер особистого рахунку, адресу та дані вашого лічильника.
- телефоном через контакти Центру комунального сервісу.
Поставити питання або вирішити невеликі проблеми можна також через сайт цього комунального підприємства, слід просто зайти у рубрику «Контакти» й заповнити форму зворотного зв’язку, написати листа в окремій графі.
Джерело: https://vechirniykiev.com.ua