Всеукраїнська комунікаційна кампанія соціальних змін «Безбар’єрність – це коли можеш»


Ми всі стикаємось із бар’єрами. Коли не можемо дістатися кудись із дитячим візком, валізою або через стан здоров’я. Коли не можемо знайти роботу тільки через вік чи стать. Різниця між нами полягає лише в тому, що комусь бар’єри трапляються час від часу, а комусь — щодня.
Аби змінити це, 10 червня 2025 року в Україні розпочалась Всеукраїнська комунікаційна кампанія соціальних змін «Безбар’єрність – це коли можеш», яка спрямована на просування принципів безбар’єрності та залучення людей до творення України без бар’єрів. Вона має на меті змінити підхід до взаємодії у суспільстві та сприяти формуванню середовища, в якому кожен має можливість реалізувати себе без перешкод.
Ініціатива реалізується Міністерством культури та стратегічних комунікацій України у співпраці з пріоритетними проєктами міністерств, за підтримки ЮНІСЕФ, в рамках ініціативи Першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів» за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW.
Кампанія акцентує увагу на безбар’єрності як новій суспільній нормі, де людина не стикається з перепонами у доступі до освіти, роботи, інформації, пересування, цифрових сервісів тощо.
Цей маніфест — про спільну мету: створити середовище, де кожна людина може жити, працювати, пересуватись і взаємодіяти без бар`єрів.
Ми всі можемо долучитися до створення України без бар’єрів у словах, діях та рішеннях. На рівні громади, інституції, бізнесу й окремої людини. Як саме – розповідає ця кампанія.