Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В райдержадміністрації проаналізували стан виконання звернень мешканців району до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551»

Опубліковано 14 квітня 2016 року о 17:29

Сьогодні відбулась чергова нарада за участю керівництва райдержадміністрації, представників комунальних служб району та обслуговуючих організацій з питання дотримання виконавської дисципліни в частині, що стосується закриття звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».

Під час наради було з’ясовано, що найпоширенішими питаннями, які турбують мешканців району, це питання благоустрою та поліпшення санітарного стану території району.

Серед основних показників якості реагування та опрацювання таких звернень є індекс задоволеності заявників, який включає вчасність виконання та достовірність наданої у відповіді інформації.

У підсумку керівництвом району було надано доручення відповідним структурним підрозділам райдержадміністрації докласти максимальних зусиль для покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян та за можливості працювати на випередження.

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux