В райдержадміністрації проаналізували стан виконання звернень мешканців району до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551»
Сьогодні відбулась чергова нарада за участю керівництва райдержадміністрації, представників комунальних служб району та обслуговуючих організацій з питання дотримання виконавської дисципліни в частині, що стосується закриття звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».
Під час наради було з’ясовано, що найпоширенішими питаннями, які турбують мешканців району, це питання благоустрою та поліпшення санітарного стану території району.
Серед основних показників якості реагування та опрацювання таких звернень є індекс задоволеності заявників, який включає вчасність виконання та достовірність наданої у відповіді інформації.
У підсумку керівництвом району було надано доручення відповідним структурним підрозділам райдержадміністрації докласти максимальних зусиль для покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян та за можливості працювати на випередження.