Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В райдержадміністрації проаналізували стан виконання звернень мешканців району до КБУ «Контактний центр міста Києва»

Опубліковано 25 січня 2018 року о 16:52

Сьогодні в Голосіївській райдержадміністрації під керівництвом голови Наталії Бондар відбулася нарада з питань аналізу звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва» за участю представників структурних підрозділів РДА, комунальних підприємств та служб району.

Під час наради було проаналізовано хід опрацювання звернень громадян. Також присутні обговорили шляхи покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян: оперативне реагування на скаргу, надання змістовних відповідей в частині порушеного питання, обов’язковий прямий зв’язок безпосередньо із заявником.

Головою райдержадміністрації було надано доручення відповідним структурним підрозділам докласти максимальних зусиль для покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян та, за можливості, працювати на випередження.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux