В райдержадміністрації проаналізували стан виконання звернень мешканців району до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Сьогодні в Голосіївській райдержадміністрації під керівництвом голови Наталії Бондар відбулася нарада з питань аналізу звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва» за участю представників структурних підрозділів РДА, комунальних підприємств та служб району.
Під час наради було проаналізовано хід опрацювання звернень громадян. Також присутні обговорили шляхи покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян: оперативне реагування на скаргу, надання змістовних відповідей в частині порушеного питання, обов’язковий прямий зв’язок безпосередньо із заявником.
Головою райдержадміністрації було надано доручення відповідним структурним підрозділам докласти максимальних зусиль для покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян та, за можливості, працювати на випередження.