В райдержадміністрації проаналізували стан опрацювання звернень мешканців району до районного Call-центру
Сьогодні виконувач обов’язків голови Голосіївської райдержадміністрації Олександр Настасенко провів нараду з керівниками структурних підрозділів РДА, комунальних підприємств та служб району з питання стану опрацювання звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації через КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» (Call-центр).
Під час наради було обговорено хід опрацювання кожного звернення громадян, шляхи покращення ефективності роботи районної влади у всіх сферах життєдіяльності району.
У підсумках Олександр Григорович, звернувшись до керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та служб району, наголосив відповідально ставитись до кожного звернення, оперативно реагувати на вказані недоліки, вчасно надавати якісну й повну відповідь заявнику.
За результатами наради було напрацьовано протокол доручень.