Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В райдержадміністрації проаналізували стан опрацювання звернень мешканців району до районного Call-центру

Опубліковано 18 січня 2019 року о 12:34

Сьогодні виконувач обов’язків голови Голосіївської райдержадміністрації Олександр Настасенко провів нараду з керівниками структурних підрозділів РДА, комунальних підприємств та служб району з питання стану опрацювання звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації через КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» (Call-центр).

Під час наради було обговорено хід опрацювання кожного звернення громадян, шляхи покращення ефективності роботи районної влади у всіх сферах життєдіяльності району.

У підсумках Олександр Григорович, звернувшись до  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та служб району, наголосив відповідально ставитись до кожного звернення, оперативно реагувати на вказані недоліки, вчасно надавати якісну й повну відповідь заявнику.

За результатами наради було напрацьовано протокол доручень.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux