В райдержадміністрації обговорили стан виконання звернень мешканців району до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Опубліковано 26 квітня 2018 року о 16:48
Сьогодні в Голосіївській райдержадміністрації під керівництвом голови Наталії Бондар відбулася нарада з питань аналізу звернень мешканців району, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва». Участь у нараді взяли представники структурних підрозділів РДА, комунальних підприємств та служб району.
Під час наради було проаналізовано хід опрацювання звернень громадян та обговорено шляхи покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян. Голова райдержадміністрації акцентувала особливу увагу на персональній відповідальності керівників структурних підрозділів за несвоєчасне виконання звернень мешканців району та надала відповідні доручення для покращення ефективності роботи.