Затримка у призначенні житлових субсидій відбулась у зв᾽язку із прийняттям постанови Кабміну № 300 та значною заборгованістю киян за житлово-комунальні послуги. Проте після обробки відповідних даних та перепризначення субсидії автоматично з᾽явиться переплата, яку громадяни зможуть використати під час подальших платежів. На цьому наголосив сьогодні на прес-конференції заступник директора Департаменту соціальної політики КМДА – начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги Максим Бученко.
«На початок липня у нас уже оброблено 65% особових рахунків для перепризначення субсидій. Якщо киянин не бачить у платіжці суму субсидії, то він насамперед має звернутись до органів соціального захисту та довідатись, на якій стадії перебуває його справа. А в разі заборгованості пропоную споживачам не накопичувати борги далі, а звернутись до надавачів послуг і ліквідувати заборгованість, або укласти договір про реструктуризацію боргу на найменш обтяжливих для себе умовах», – повідомив Максим Бученко.
Він також зауважив, що після хакерської кібератаки наразі всі системи працюють у звичному режимі. Тому фахівці розраховують обробити до кінця місяця 90-95% усіх справ щодо перепризначення субсидій і вже у серпні надійдуть платіжки з врахуванням субсидій за липень і травень.
Тим, хто не побачив у платіжках призначених субсидій, заступник директора Розрахункового департаменту ПАТ «АК «Київводоканалу» Юрій Терещенко порекомендував сплатити відповідно отриманих рахунків, оскільки призначену державою допомогу вони отримають у серпні одразу за два місяці. Інакше боржники автоматично втратять пролонгацію субсидій, оскільки інформація про тих, хто заборгував більше, ніж за два місяці надійде до органів соціального захисту відповідно до Постанови Кабміну № 300.
Тим же громадянам, які мають сумніви щодо розміру нарахування, радять звернутись до сервісних центрів. За інформацією в.о. заступника генерального директора КК «Центр комунального сервісу» Анни Шевченко, в мережі комунального концерну для киян працює 8 таких районних сервісних центрів, адреси яких можна знайти на сайті підприємства. Їхній графік роботи доволі сприятливий для споживачів: з 8:00 до 20:00 – у будні дні та з 09:00 до 16:00 – у суботу, без обідньої перерви. Там же можна отримати консультацію щодо врегулювання заборгованості за житлово-комунальні послуги. Працюють також 66 локальних точок прийому, інформацію щодо роботи яких можна уточнювати за телефоном call-центру – 247-40-40 (з понеділка до п᾽ятниці).
Як додала начальник розрахунково-абонентського відділу «Київгазу» Людмила Гребещук, вичерпну оперативну інформацію щодо заборгованості за користування газом кияни мають можливість за телефоном підприємства 495-04-05. Поставити запитання та отримати відповідь можна онлайн на сайті «КиївГазЕнерджи».
Довідково.
Станом на 1 травня 2017 року в Києві житлову субсидію отримувало 297 тис. домогосподарств.
Рахунки за спожиті житлово-комунальні послуги можна сплатити в усіх банківських відділеннях, зокрема, «Ощадбанку» та «Приватбанку». Можна також скористатись онлайн сервісами (в тому числі на сайтах муніципальних підприємств: КП «ГІОЦ» та КК «Центр комунального сервісу») та POS-терміналами. При цьому власники Картки киянина та Моя картка, виданих «Ощадбанком», можуть оплатити комунальні послуги без комісії.
За інформацією http://kievcity.gov.ua/