У районі підвели підсумки роботи з надання медичних послуг людям, які живуть з ВІЛ
Нещодавно, 06 червня, в кабінеті Довіри за адресою: пр-т Голосіївський, 59а, відбулась чергова робоча зустріч районної локальної команди з покращення якості надання медичних послуг людям, які живуть з ВІЛ. Під час зустрічі обговорювались результати запровадження тестування на ВІЛ за допомогою швидких тестів в закладах охорони здоров’я Голосіївського району.
За підсумками 5 місяців 2018 року закладами охорони здоров’я, підпорядкованими управлінню охорони здоров’я Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, було проведено 1133 тестування, виявлено 11 ВІЛ-інфікованих осіб, 10 з яких були взяті на облік та розпочали безкоштовне лікування антиретровірусними препаратами.
Показник «Результативність тестування населення на ВІЛ-інфекцію методом імуноферментного аналізу та швидкими тестами» становить 1,0%. За результатами 5 місяців Голосіївський район посідає 1 місце:
- Голосіївський район – 1,0%
- Дарницький район - 0,3%
- Деснянський район - 0,6%
- Дніпровський район - 0,5%
- Оболонський район - 0,6%
- Печерський район - 0,1%
- Подільський район - 0,5%
- Святошинський район – 0,3%
- Солом’янський район – 0,1%
- Шевченківський район – 0,2%
Середній показник по районах міста – 0,4%.
Медики Голосіївського району відкриті до співпраці з громадськими організаціями. Так, 01.05.2018 було підписано Договір про співробітництво між КНП «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва та Всеукраїнською благодійною організацією «Точка опори». Метою співпраці є вагоме зниження поширення ВІЛ-інфекції серед та за межами представників уразливих до ВІЛ груп населення (в контексті даного проекту - чоловіків, що мають секс з чоловіками(далі – ЧСЧ)). В рамках співпраці реалізується операційний проект «Friendly Doctor», що передбачає діяльність у сфері діагностики ВІЛ-інфекції для ЧСЧ та надання соціальних послуг із супроводу лікування ВІЛ-інфекції.
Управління охорони здоров’я
Голосіївської районної в місті Києві
державної адміністрації