У Мін’юсті нагадують: важливо зареєструвати право власності на нерухомість, набуту до 1 січня 2013 року
Міністерство юстиції України закликає громадян перевірити та за потреби провести державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно, оформлене до 2013 року.
Державна реєстрація дозволить:
- легко підтвердити право власності, навіть якщо документи будуть втрачені через надзвичайні ситуації, знищення житла, окупацію тощо;
- отримати компенсацію за зруйноване чи пошкоджене житло за програмою «єВідновлення».
- Без внесення житла до реєстру неможливо оформити спадщину, продаж, дарування, отримати державну допомогу чи компенсацію.
Звернутися можна:
- до ЦНАПу або нотаріуса в межах області за місцезнаходженням нерухомості;
- онлайн через портал «Дія» (крім Донецької та Луганської областей).
Якщо нерухомість була зареєстрована до 2013 року в АР Крим, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Миколаївській, Сумській, Харківській, Херсонській, Чернігівській областях або у м. Севастополь — власник має право звернутися до будь-якого ЦНАПу чи нотаріуса в Україні.
Реєстрація прав власності, набутих до 1 січня 2013 року, є добровільною та безоплатною.
Як перевірити, чи внесене житло до державного реєстру?
- через портал «Дія»;
- у ЦНАПах Голосіївського району м. Києва:
• просп. Голосіївський, 42
• просп. Науки, 43
Для консультацій:
(044) 202 60 38
(044) 202 60 39
Що необхідно мати при собі для реєстрації?
- правовстановлюючі документи;
- технічний паспорт;
- паспорт громадянина України;
- ідентифікаційний код.
Якщо ваше житло не внесене до реєстру — звертайтеся до ЦНАПу Голосіївського району або до нотаріуса.
Подбайте про захист свого майна завчасно!