Соціальна реклама від Київського міського центру соціальної, психологічної, професійної та трудової реабілітації «Аскольд»
На виконання Плану заходів на 2025-2026 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору в Україні, Київський міський центр соціальної, психологічної, професійної та трудової реабілітації «Аскольд» підготував серію інформаційних макетів.
Мета соціальної реклами — сприяти формуванню позитивного ставлення у потенційних роботодавців до ветеранів та ветеранок, які повертаються до цивільного життя. Ми прагнемо показати, що ветерани — це не лише люди з бойовим досвідом, а й цінні, вмотивовані та кваліфіковані фахівці, які мають унікальні навички, здобуті під час служби.
Спільними зусиллями створюємо в суспільстві атмосферу поваги, підтримки та рівних можливостей, яка допоможе ветеранам та ветеранкам успішно адаптуватися та реалізувати свій потенціал у професійній сфері.