Що робити, коли сертифікат про вакцинацію недоступний?
Ви зробили вакцинацію проти COVID-19 в Голосіївському районі та отримали у застосунку Дія повідомлення «Сертифікат про вакцинацію недоступний» чи «На жаль, сталася помилка»? Надаємо алгоритм, що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19? Інформація про щеплення може бути некоректно внесена до Електронної системи охорони здоров’я. Це може бути причиною, що вищезазначені дії не допомогли згенерувати сертифікат. Щоб це виправити, потрібно звернутися до свого сімейного лікаря або до лікаря, який провів вакцинацію і вніс ваші дані в цю систему. Він має перевірити правильність внесених у реєстр даних.
▪Переконайтеся, що використовуєте останню версію застосунку «Дія». Якщо ні — оновіть його.
▪Не допомогло? Звертайтеся до сектору охорони здоров’я Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за телефоном 044 281 66 19 (Пн-Чт з 08:00 до 17:00, Пт з 08:00 до 15:45).
За інформацією Сектору охорони здоров'я Голосіївської РДА