Проблеми з водою киянам вирішать онлайн
У травні 2018 року ПрАТ «АК «Київводоканал» впроваджено нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат», яке працює зі сторінки підприємства.
За допомогою даного сервісу споживачі мають можливість отримати консультацію в режимі онлайн.
Основні питання, з якими споживачі можуть звертатися через «Онлайн-чат»:
- нарахування за послуги;
- коригування нарахувань за послуги ( направлення з необхідним пакетом документів для проведення коригування нарахувань до фахівця);
- внесення та коригування показників лічильників;
- роботи «Особистого кабінету»;
- укладання договору;
- повірка лічильників;
- інші питання різного характеру щодо послуг та роботи Київводоканалу.
На даний час в команді сектору «Онлайн-чату» працює 3 консультанта. Консультації в онлайн режимі надаються в робочий час: пн.-чт. з 8-00 до 17-00 год. та пт. з 8-00 до 15-00 год.
За період роботи «Онлайн-чату» з травня 2018 року по сьогоднішній день до Київводоканалу надійшло та опрацьовано близько 10 тисяч звернень споживачів.
Наразі сторінка працює у тестовому режимі та проходить необхідні налаштування.
За інформацією https://vechirniykiev.com.ua/