Нові функції вебпорталу Пенсійного фонду України!


Вебпортал Пенсійного фонду України давно користується популярністю серед громадян.
У зв’язку з розширенням функцій Пенсійного фонду України, наданням нових послуг громадянам, доопрацьовано програмне забезпечення.
Зокрема розроблено режим формування та подання наступних нових типів заяв застрахованими особами:
✓ про призначення / перерахунок / продовження / виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
✓ про призначення / перерахунок / продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
✓ про призначення / перерахунок / продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
✓ про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг;
✓ про здійснення страхової виплати;
✓ про компенсацію витрат;
✓ про призначення щомісячної грошової виплати деяким категоріям громадян;
✓ формування та подання звернення щодо припинення виплати субсидії або пільги.
В кабінеті страхувальника також активовано нову функцію – розроблено режим формування та подачі заяви про приєднання до Договору про надання доступу до кабінету управителя, об’єднання, виконавця комунальних послуг. Оновлені сервісні можливості вебпорталу https://portal.pfu.gov.ua/ дозволяють користувачу вирішити нагальні питання оперативно.