Наталія Бондар провела засідання колегії Голосіївської райдержадміністрації
Сьогодні під керівництвом голови району Наталії Бондар відбулось засідання колегії Голосіївської райдержадміністрації. Участь у засіданні взяли керівники територіальних органів міністерств та відомств району, структурних підрозділів Голосіївської РДА, підприємств та організацій району, органів самоорганізації населення тощо.
Відповідно до порядку денного про виконання указів, розпоряджень, доручень Президента України, інших директивних документів, службової кореспонденції та звернень громадян у 2016 році доповіли начальник відділу начальник відділу організації діловодства та контролю Дмитро Криворучко та представник відділу роботи зі зверненнями громадян Наталія Дерев’янко.
Так, системою електронного документообігу за 2016 рік відповідно до груп документів зафіксовано 42402 документа, що на 14% більше ніж за відповідний період минулого року. Підлягало виконанню 20825 документів службової кореспонденції та контрольних документів з них:
- надійшло з КМДА – 6745;
- зареєстровано відділом організації діловодства та контролю – 14080;
- доручень визначених контрольними документами – 1194.
Додатково протягом 2016 року підлягало виконанню 612 нормативно-розпорядчих документів (ознайомитись детальніше) тощо.
Також протягом минулого року до РДА надійшло 5057 звернень громадян. Звернення, що надійшли на адресу адміністрації, розподілились на: заяви – 4798 (95 %), скарги – 239 (4,7 %), пропозиції – 20 (0,3%). За результатом розгляду звернень громадян було: вирішено позитивно – 65 звернень (2 %); надані роз’яснення – на 4964 звернення (97 %); надіслано за належністю – 28 звернень (1 %).
У всіх зверненнях, які надійшли протягом звітного періоду, розглянуто 5849 питань. Серед основних питань, що порушують громадяни, чільне місце займають питання комунального господарства – 40,5 %, житлові питання – 15 %, питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 10,6 %, соціального захисту та охорони здоров’я – 8 %, питання аграрної політики та земельних відносин 3,3 %, питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3,2 % від загальної кількості (ознайомитись детальніше).
Про проведену роботу відділу (Центру) надання адміністративних послуг стосовно надання адміністративних послуг населенню району за 2016 рік доповів керівник Центру Юрій Чегіль.
Станом на кінець року Центром надавалось 100 адміністративних послуг, з яких 53 адміністративні послуги структурних підрозділів РДА. Серед найбільш затребуваних громадянами послуг, це послуги з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, послуги Реєстраційної служби щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та послуги щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Загалом за 2016 рік Центр надав 57 609 адміністративних послуг, видано 178 дозвільних документів та надано 1787 послуг Департаменту містобудування та архітектури КМДА (переглянути повну інформацію).
На завершення засідання колегії Наталія Володимирівна обговорила з присутніми основні питання забезпечення життєдіяльності району, зокрема, оперативну ліквідацію наслідків снігопаду та надала протокольні доручення керівникам структурних підрозділів та комунальних підприємств району.