На нараді у першого заступника обговорили підсумки роботи по розгляду звернень громадян в управлінні охорони здоров’я за 9 місяців 2017 року
06 жовтня 2017 року відбулась нарада у першого заступника голови Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Юрія Ткаченка за участю начальника управління охорони здоров’я Голосіївської РДА Олени Довгань присвячена питанню підведення підсумків роботи по розгляду звернень громадян в управлінні охорони здоров’я Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за 9 місяців 2017 року.
В управлінні охорони здоров’я Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації проводиться робота щодо розгляду звернень громадян відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» та інших нормативно-правових документів.
Звернення громадян є важливою формою контролю за законністю діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, забезпечення прав і свобод громадян. Тому для розгляду кожного звернення, в управлінні охорони здоров’я визначається посадова особа або, у разі потреби, створюється відповідна комісія, яка розглядає звернення і готує заявнику обґрунтовану відповідь у встановлений законом термін.
Усі звернення громадян, які надходять до управління охорони здоров’я реєструються в журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян відповідно до п.2 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, засобах масової інформації».
Наказом від 03.01.2017 № 02-од призначено відповідальних за роботу зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я:
- Фещенко Ю.В. – відповідальна за роботу зі зверненнями громадян з питань надання амбулаторно-поліклінічної допомоги дорослому та дитячому населенню;
- Березіна Л.А. – відповідальна за організаційне забезпечення роботи зі зверненнями громадян.
На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2012 № 2368 «Про затвердження Порядку роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційній системі "Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва" визначено відповідальну особу за роботу в системі електронного документообігу «АСКОД» (головний спеціаліст відділу організації медичної допомоги населенню та реалізації державної політики в галузі охорони здоров’я Березіна Л.А.), яка також є відповідальною за ведення реєстрації вхідної та вихідної документації, здійснює контроль за проходженням заяв, звернень, скарг, їх вчасним відпрацюванням та інформуванням громадян щодо проведеної роботи, поштове відправлення відповідей на звернення громадян та іншої кореспонденції.
Управління охорони здоров’я забезпечує право громадян звернутись безпосередньо до посадової особи з метою вирішення певних питань. З цією метою та на виконання ст.22 Закону України «Про звернення громадян» начальником та заступником начальника управління ведеться особистий прийом громадян у встановлені дні та години тижня.
За період з 01.01.2017 по 30.09.2017 посадовими особами управління розглянуто 34 звернення на особистому прийомі.
За звітний період в підпорядкованих медичних закладах зареєстровано – 5795звернень громадян. З них, письмових -363, на особистому прийомі –5102, СаІІ-центр – 330.
Результати аналізу звернень показують, що громадяни зверталися передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань – 59,0%, скаргами - 15,4%, пропозиціями і зауваженнями – 25,6%.
За належністю письмові звернення можна розподілити так:
- до Верховної Ради України - 5
- до Президента України - 4
- до Кабінету Міністрів - 2
- до МОЗ України - 32
- до Народних депутатів України - 8
- до прокуратури (міста, районів) - 0
- до КМДА+ (СаІІ-центр) - 129+330
- до ДОЗ - 51
- до Голосіївської РДА - 16
- до УОЗ Голосіївського р-ну - 6
- до адміністрації КНП - 5196
- інші - 16.
Найбільше в цей період мешканців турбували такі питання, як:
1 місце – надання медичної допомоги – 4830 (з них 3390 щодо прикріплення до території обслуговування поліклініки);
2 місце – забезпечення ліками та виробами медичного призначення – 336;
3 місце – надання матеріальної допомоги – 212;
4 місце – незадовільне медичне обслуговування в КНП – 192;
5 місце – забезпечення КНП вакцинами – 14;
6 місце – питання МСЕК – 10;
7- інші питання – 201.
Протягом 9 місяців 2017 року у зв’язку із зверненнями стосовно неправильних дій медичних працівників, наказами по КНП УОЗ Голосіївського району винесено догани та оголошені попередження в КНП «КДЦ» Голосіївського району м. Києва (3).
Але мають місце і звернення (14 заяв) від пацієнтів по оголошенню подяк за надання кваліфікованої допомоги та професійні дії лікарів в різних КНП.
За результатами розгляду звернень вирішено позитивно – 76 %, надано роз’яснення або додаткову інформацію – 24 %. Жодному заявнику не було відмовлено. Всі звернення розглядаються без порушення термінів відповідно чинного законодавства.
Питання про роботу з документами, зверненнями громадян та виконавської дисципліни розглядаються на нарадах у начальника управління.
В управлінні охорони здоров’я та підпорядкованих КНП постійно проводиться робота щодо підвищення індексу задоволеності скарг та побажань громадян.
За інформацією управління охорони здоров’я Голосіївської РДА