Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Міська програма Співфінансування

Опубліковано 19 червня 2025 року о 08:01

«Капремонти» це міська програма на умовах співфінансування (діє для всіх будинків, яким більше 10 років, без винятку). Затверджена рішенням Київської міської ради від 22.12.2016 №780/1784 (зі змінами від 20.11.2018 №56/61077 / від 12.12.2019 №262/7835).


Приклади міських програм ремонту на умовах співфінансування у Києві

Капремонт ліфтів та ліфтового обладнання:

Місто сплачує – 95%

Мешканці – 5%

Ремонт даху

Місто сплачує – 90%

Мешканці – 10%

Енергоефективні заходи

Місто сплачує – 70%

Мешканці – 30%

Капремонт будинкових мереж

Місто сплачує – 85%

Мешканці – 15%

Складання енергетичного сертифіката будівлі

Місто сплачує – 99%

Мешканці – 1%

Інші види робіт (ремонт під’їзду тощо) 

Місто сплачує – 70%

Мешканці – 30%


КРОКИ ДО СПІВФІНАНСУВАННЯ


КРОК 1: ІНІЦІАТИВНА ГРУПА

1. Створення ініціативної групи з числа співвласників багатоквартирного будинку (секції, під’їзду) у кількості трьох осіб.

2. Збори ініціативної групи оформлюються протоколом.

3. Протокол складається у довільній формі, підписується усіма членами групи і не потребує реєстрації.

Завдання ініціативної групи:


1. Обирає один або декілька видів робіт.

2. Заповнює форму заявки (завантажити зразок заявки)

3. Звертається до КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва» (далі: КП «Керуюча компанія»).


КРОК 2: ОБРАННЯ ВИДУ РОБІТ

КП «Керуюча компанія»:

протягом 10 днів після отримання заявки виходить до будинку та складає дефектний акт;

інформує ініціативну групу про попередню вартість робіт (кошторис).


КРОК 3: ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ

Після отримання дефектного акту та попереднього кошторису від КП «Керуюча компанія», ініціативна група:

приймає рішення виконувати обраний вид робіт;

або обирає інший вид робіт та звертається до КП «Керуюча компанія» із заявкою повторно (завантажити зразок заявки);

інформує КП «Керуюча компанія» про прийняте рішення.


КРОК 4: ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ

1. Ініціативна група інформує співвласників про проведення зборів для прийняття рішення про участь у програмі співфінансування та обрання Уповноваженої особи з числа мешканців (для погодження проєктних та кошторисних документів від імені співвласників будинку).


Шляхи інформування:

  • особисто кожного співвласника під підпис (попередньо потрібно скласти списки співвласників квартир та нежитлових приміщень, де вони залишатимуть свої підписи);
  • направлення кожному співвласнику запрошення рекомендованим листом.

2. Ініціативна група готує проєкт протоколу зборів, у якому зазначає наступний перелік питань для голосування:

  • підтвердження обраного виду робіт;
  • підтвердження суми коштів співфінансування;
  • спосіб розподілу часток співфінансування;
  • спосіб накопичення коштів співфінансування;
  • обрання Уповноваженої особи з числа мешканців;
  • надання дозволу на виконання функцій замовника структурному підрозділу Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, що уповноважений на реалізацію програми співфінансування.

3. Ініціативна група підраховує голоси та приймається рішення:

  • відповідно до частини 13 статті 10 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» щодо будинку:

рішення вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, крім рішень, визначених абзацами другим - сьомим цієї частини.

рішення вважаються прийнятими зборами співвласників, якщо за них проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, з питань, зазначених:

у пункті 1 частини другої цієї статті, - у частині правочинів, що підлягають державній реєстрації відповідно до закону;

у пункті 5 частини другої цієї статті, - у частині проведення реконструкції, реставрації, капітального ремонту спільного майна багатоквартирного будинку, пов’язаних з:

відселенням осіб, які проживають у багатоквартирному будинку (крім випадків, якщо таке відселення необхідне для проведення робіт з ліквідації наслідків аварій, пожеж, збройної агресії та інших надзвичайних ситуацій);

формуванням нових або зникненням існуючих складових частин будівлі, споруди, що є самостійними об’єктами нерухомого майна (квартира, вбудоване, прибудоване чи вбудовано-прибудоване житлове та нежитлове приміщення у будівлі, споруді, гаражний бокс, машиномісце, інше житлове або нежитлове приміщення).

відповідно до частини 29 статті 10 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» щодо під’їзду або секції багатоквартирного будинку, за умови що при цьому не порушуються права інших співвласників:

рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень відповідної групи (під’їзд, секція багатоквартирного будинку тощо).

Письмове опитування:

  • співвласники, які не були на зборах, повинні проголосувати по всіх питаннях письмово;
  • письмове опитування проводиться протягом не більше ніж 45 календарних днів з дня проведення зборів співвласників;
  • для опитування складають опитувальні листки, у яких співвласники залишають позначки «ЗА», «ПРОТИ», «УТРИМАВСЯ» щодо кожного питання;
  • опитувальні листки додаються до протоколу зборів співвласників як його невід’ємна частина;
  • рішення зборів співвласників оформлюється протоколом, один примірник якого надається в КП «Керуюча компанія».


КРОК 5: УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

Уповноважена особа:

  • подає до КП «Керуюча компанія» примірник протоколу зборів співвласників;
  • узгоджує проєктну документацію;
  • підписує із структурним підрозділом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, що уповноважений на реалізацію програми співфінансування договір на виконання робіт з капітального ремонту.

Щоб дізнатися, хто є замовником робіт у будинку, потрібно звертатися до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.


КРОК 6: КОШТИ

Співвласники будь-яким зручним способом збирають кошти та перераховують їх на спеціально відкритий казначейський рахунок (рахунок відкриває розпорядник коштів – структурний підрозділ Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, що уповноважений на реалізацію програми співфінансування).


КРОК 7: ВИКОНАННЯ РОБІТ

Визначений райдержадміністрацією замовник робіт:

  • забезпечує розробку проєктної документації;
  • проводить закупівлі та визначає підрядну організацію;
  • залучає Уповноважену особу від мешканців до процесу реалізації робіт з капітального ремонту.

Координатор програми – КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва» / м. Київ, проспект Голосіївський, 17б, 03039. Відповідальні: директор Латанюк Н.В., тел. приймальні (044) 525 1963, начальник відділу ремонту Ступак Р.М., тел. (044) 525 19 32.

Консультації щодо програми – управління житлово-комунального господарства Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації / м. Київ, проспект Голосіївський, 17б, 03039. Відповідальний спеціаліст Нємножко Л.Я., тел. (044) 281 60 23.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux