«Електронний кабінет дільничного» підключили у Голосіївському районі
Сервіс «Електронний кабінет дільничного» — складова платформи http://bezpechne.community, запустили у Голосіївському районі. Він допоможе налагодити діалог містян з поліцейськими.
За допомоги сервісу користувачі в декілька кліків можуть дізнатись контактну інформацію свого дільничного та написати офіцеру приватне повідомлення.
- Сьогодні нікого не здивуєш сплатою за комунальні послуги через власний онлайн-кабінет чи інтернет-банкінг. Наша мета – дати можливість кожному містянину в режимі онлайн піклуватись про власну безпеку та безпеку інших. Думаю, що переваги такої взаємодії швидко оцінять і громадяни, і поліцейські. Зміни завжди починаються з себе! Долучайтесь!,- закликає киян помічник Заступника Голови національної поліції - начальника ГУНП м.Києві Ольга Юскевич.
Як наголошують у поліції, дана платформа не є аналогом служби «102». Проект є громадською ініціативою. Наповненням та модерацією ресурсу займаються громадські активісти в тісній співпраці з представниками поліції свого міста. Окрім поліцейських, відповіді на питання також надають кваліфіковані юристи.
Також на карті сервісу можна буде позначати небезпечні місця району. І цю інформацію будуть бачити відповідальні підрозділи поліції.
Поліцейські роздрукують оголошення про новий сервіс, і розповсюдять їх у Голосіївському районі, щоб якомога більше містян дізналися про «Електронний кабінет дільничного».
За інформацією https://vechirniykiev.com.ua/