- чітко вказувати показання лічильника у платіжці при оплаті спожитої води. При цьому потрібно звернути увагу оператора на необхідність коректного внесення показників у систему;
- через сайт ПрАТ «АК «Київводоканал» в розділі «Лічильники — надати показники»;
- за допомогою мобільного додатку «Viber». Для цього потрібно додати у контакти номер (044) 202-02-02, а в тексті повідомлення вказати номер особистого рахунку, адресу, попередні та поточні показання;
- в автоматичному режимі за телефоном контакт-центру: (044) 202-02-02 у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або ЦКС: (044) 247-40-40;
- через центри обслуговування ПрАТ «АК «Київводоканал» та «Центр комунального сервісу».
Звертаємо вашу увагу на те, що за даними ПрАТ «АК «Київводоканал» у цьому місяці близько 6 тисяч абонентів отримали нарахування, які значно перевищують фактичне споживання комунальних послуг та не співпадають з показниками лічильника. Це спричинено некоректною подачею показників, у тому числі й системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників. Для врегулювання некоректного нарахування за послуги необхідно звернутися до одного з «Центрів комунального сервісу» та центрів обслуговування клієнтів ПрАТ «АК «Київводоканал» (детально з адресами та графіком роботи можна ознайомитись на сайті підприємства у рубриці «Для дому»).
За інформацією http://kievcity.gov.ua/