02 лютого відбулось засідання колегії Голосіївської райдержадміністрації
02 лютого під керівництвом т.в.о. голови Андрія Мельничука відбулось засідання колегії Голосіївської райдержадміністрації. Участь у засіданні взяли керівники територіальних органів міністерств та відомств району, структурних підрозділів Голосіївської райдержадміністрації, підприємств та організацій району, органів самоорганізації населення тощо.
Враховуючи складну епідеміологічну ситуацію у столиці, перед засіданням всім присутнім роздавались марлеві пов"язки.
Про виконання указів, розпоряджень, доручень Президента України, інших директивних документів та службової кореспонденції у 2015 році доповів начальник відділу організації діловодства та контролю Дмитро Криворучко. Загалом, системою електронного документообігу «АСКОД» за 2015 рік відповідно до груп документів зафіксовано 37062 документа, що на 25% більше ніж за відповідний період минулого року.
З інформацією щодо виконання указів, розпоряджень, доручень Президента України, інших директивних документів, службової кореспонденції та звернень громадян у 2015 році ознайомила в.о. начальника відділу роботи із зверненнями громадян Віра Царенко. Так, протягом 2015 року до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 5429 звернень громадян (детальнішу інформацію можна переглянути тут).
Про проведену роботу відділу (Центру) надання адміністративних послуг стосовно надання адміністративних послуг населенню району за 2015 рік поінформувала присутніх заступник начальника відділу (Центру) Таміла Радченко (детальніше тут). Зокрема, протягом 2015 року Центром було надано 39 493 адміністративні послуги.
Директор КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» Валентин Вегера доповів про стан проходження у районі опалювального сезону 2015/2016 років.
За результатами засідання колегії було напрацьовано протокол доручень.