Для створення автоматизованого банку даних осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою Постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 р, № 117 запроваджено Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги.
До Реєстру включається інформація: загальні відомості про пільговика (прізвище, ім`я та по батькові, число, місяць та рік народження, ідентифікаційний номер у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов`язкових платежів, адреса зареєстрованого місця проживання (або за рішенням комісій, утворених місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування, адреса фактичного місця проживання), склад сім`ї, характеристика житла), реквізити паспорта та документа, що підтверджує право на пільги, а також категорія пільговика, перелік пільг, на які він має право та якими реально користується.
Відповідна інформація про пільговика надається до відділу субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (адреса: вул. Маричанська, 5, тел. 257-51-65) та підтверджується документами:
- довідкою про склад сім'ї;
- копіями документів, що підтверджують право пільговика і членів його сім'ї на пільги (з пред'явленням оригіналів документів);
- копією довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів;
- копією паспорту (1, 2, 11 сторінки);
- інформацією про характеристику житла та послуги, щодо отримання яких він має пільги та реально ними користується.
Пільговик, який має право на конкретну пільгу згідно з кількома законами України, включається до Реєстру як пільговик, що користується цією пільгою згідно з одним Законом України за його вибором.