Головна  →  Новини  →  27 липня 2021

65 тисяч столичних сімей щомісяця сплачують за світло за прогнозними, а не фактичними показами електролічильників. ДТЕК Київські електромережі радить як цього уникнути

Щомісяця понад 65 тисяч столичних осель отримують до сплати квитанції за світло не з фактичними, а з прогнозними показами електролічильників. Це відбувається через те, що оператор системи розподілу або постачальник не отримав від клієнтів даних щомісячного споживання електричної енергії. Щоб така ситуація не траплялася клієнтам слід вчасно передавати покази електролічильників. Для цього в ДТЕК Київські електромережі існують зручні дистанційні сервіси.

Відповідно до законодавства, кожному клієнту ДТЕК Київські електромережі потрібно щомісяця (станом на перше число) передавати покази власних електролічильників. Завдяки цій інформації постачальник світла формує квитанцію, яку надсилає до сплати. Якщо клієнт з якоїсь причини це не зробив, то в платіжці буде зазначена сума, виходячи із прогнозного (середньодобового), а не фактичного споживання.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Щомісяця понад 65 тисяч сімей не передають нам дані електроспоживання та сплачують за світло за прогнозними розрахунками. Щоб цього не відбувалося слід вчасно надавати дані власних лічильників. Для цього в компанії діють зручні та прості дистанційні сервіси. Ними можна скористатися за допомогою інтернету та телефону», – зазначив виконуючий обов’язків генерального директора ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар.

Загалом для передачі показів електролічильників в компанії працює шість інструментів:

-              чат-бот у Viber та Telegram;

-              спеціальна форма на сайті ДТЕК Київські електромережі без необхідності реєструвати особистий кабінет;

-              особисте повідомлення на сторінці ДТЕК Київські електромережі у Facebook;

-              електронна пошта [email protected];

-              особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські електромережі;

-              кол-центр. Залишити покази тут можна в автоматичному режимі, виконуючі голосову інструкцію. Для цього слід зателефонувати за номерами 1588 (для стаціонарних телефонів), +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588 або +38 (073) 202 1588.

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.

У Новій стратегії 2030 ДТЕК зобов'язався трансформувати бізнес в більш екологічний, ефективний і технологічний, керуючись принципами ESG. Стратегічна мета – досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Для цього створена краща експертиза в галузі, щоб впроваджувати інновації та нові технології, створювати нові напрямки бізнесу і реалізувати масштабну програму цифрової трансформації.

У ДТЕК працює 60 тисяч співробітників. Підприємства ДТЕК визнані кращими роботодавцями України за рейтингами міжнародної аудиторської компанії EY і ділових видань України.

У 2020 році капітальні вкладення ДТЕК склали 12 млрд грн, податкові відрахування – 21 млрд грн.

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю