Пенсійний фонд України інформує! Веб-портал електронних послуг: швидко, зручно, корисно!

З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який почав працювати з 1 жовтня 2012 року, забезпечуючи надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді. За його допомогою пенсіонери, застраховані особи та страхувальники можуть отримувати в режимі онлайн доступ до інформації в пенсійній сфері.

 Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua

 Більш детальну інформацію щодо можливостей інтернет-ресурсу та порядку реєстрації на ньому можна одержати у спеціалістів відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м.Києва за тел. (044)200-89-68.

Діяльність веб-порталу регламентується «Порядком надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді», затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 7 вересня 2012 року № 16-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2012 року за №1565/21877.

Веб-портал забезпечує доступ до такої інформації:

для громадян та застрахованих осіб:

  • про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;
  • про права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;
  • про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення;
  • про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо;
  • зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;

для страхувальників, у тому числі фізичних осіб-підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:

  • про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу;
  • про взяття на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов’язки;
  • про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;
  • про умови та порядок складання і подання звітності тощо.

За умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу застраховані особи та страхувальники, у тому числі фізичні особи-підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, отримають також доступ до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника.

Окрім цього, за допомогою веб-порталу користувачі можуть також дізнаватися про стан розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді, попередньо записуватися на прийом у територіальних органах Пенсійного фонду України, а також подавати запити для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіального органу Фонду.

Надання електронних послуг здійснюється органами Пенсійного фонду України для користувачів послуг безкоштовно.

Саме тому, застосування сучасних інформаційних технологій нині є особливо актуальним для людей з обмеженими фізичними можливостями, а також для тих, хто обмежений у часі. Адже нова сучасна послуга надає можливість громадянам отримати безкоштовно різні консультації та економити час, зусилля і кошти Активними користувачами веб-порталу є й працюючі громадяни, оскільки для них тут також передбачено чимало можливостей, але  основна  — мати змогу дізнатись, яку заробітну плату офіційно нараховує роботодавець та чи зараховується страховий стаж в повному обсязі.

Пенсія  прийде непомітно, але тоді вже буде запізно звертатись до архівних документів та вирішувати проблеми із колишнім роботодавцем. А завдяки веб — порталу зручно щомісячно переглядати свої дані, щоб оцінити ситуацію і у разі необхідності вжити відповідних заходів. Тобто є можливість виправити ситуацію скажімо у 30, а не у 60 років, коли вдень із вогнем не знайдеш тих підприємств-одноденок, на яких колись працювали.

Таким чином, як показує досвід, портал — це дуже зручно, особливо  коли не всі страхувальники оформлюють працівників легально та мають місце випадки виплати заробітної плати “в конвертах”. Власне з’явилась можливість  заздалегідь контролювати своїх роботодавців і дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.

 

Звертаємо увагу, що починаючи з 1 січня 2016 року пенсія призначається

лише за даними персоніфікованого обліку, окрім випадку,

 коли страховий стаж починаючи з 01 липня 2000 року становить менше 60 місяців !

Шановні громадяни,  закликаємо Вас скористатися перевагами,

 які надає веб-портал електронних послуг вже зараз та 

заздалегідь  потурбуватися про свою майбутню пенсію!

 

Управління Пенсійного фонду України

в Голосіївському районі м. Києва 

(044) 200-89-68   

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг