Головна  →  Новини  →  16 квітня 2019

Як передати дані лічильників, корисні посилання

У ці дні до поштових скриньок киян почали надходити платіжки за комунальні послуги. Стартував й марафон з передачі даних квартирних лічильників до комунальних підприємств столиці. Нагадаємо: останнім часом вони впровадили вже багато зручних способів передачі показників. Ставка зроблена на інтернет-ресурси, аби не доводилося додзвонюватися до компаній чи стояти в чергах у відділах обслуговування клієнтів. А також для того, щоби фіксуючи показники  щомісячно, кияни заощаджували кошти, адже сума до сплати у платіжці тоді нараховується за фактичними, а не середніми показниками. Нажаль, у кожну компанію передавати дані пропонують в різні періоди - комусь на прикінці місяця, комусь тільки на самому початку. Як і коли це треба робити дізнаємося у "Вечірньому Києві".

Як повідомити свої дані за спожиту електрику у нову компанію  «Київські енергетичні послуги» з 1 по 4 число кожного місяця:

  • самостійно вказати їх в Особистому кабінеті
  • повідомити через форму зворотного зв‘язку на сайті kep.com.ua;
  •  написати в особисті повідомлення сторінці компанії у Facebook
  • зателефонувати до контакт-центру за номерами (044/067/066) 277-18-18, у тоновому режимі натиснути цифру «3», ввести номер особового рахунку (11 цифр) і показники лічильника та підтвердити їх; 
  • через оператора системи розподілу, до мереж якого підключено об‘єкт (контакт-центр або Особистий кабінет ОСР).

У «Київських енергетичних послугах» наголошують, якщо ви з якихось причин не встигли своєчасно передати показники, не варто хвилюватися. Дані можна скорегувати наступного місяця, щоб у подальшому отримати платіжку з фактичними нарахуваннями.

Як передати показники лічильників «Київгазу»

У компанії нагадують, що показання газового лічильника передаються у форматі: до п'яти цифр до коми та до двох цифр після коми. В будь-якому разі при передачі поточних показань газового лічильника враховуйте попередні показання для забезпечення фактичного обліку споживання природного газу.

"Київгаз" запропонував дуже зручну форму спілкування з клієнтами: якщо поточні показання значно відрізняються від попередніх для проведення перерахунку рекомендуємо надсилати фото лічильника з показаннями на момент передачі на електронну пошту  , або до служби підтримки @KyivgazSupport в мережі Telegram щоденно з 9:00 до 17:00, окрім неділі.

Як передати показники «Київводоканалу»

Найлегший та найзручніший спосіб передачі показників - за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з цих месенджерів на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.

Як підключити Viber дивитися тут.

Як підключити Telegram дивитися тут.

Також ви можете обрати інший, найбільш зручний для вас способ передачі показників:

1. Через «Особистий кабінет» на сайті Київводоканалу, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».

2. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

3. У Центрах комунального сервісу (ЦКС)  та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС).

4. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 та ЦКС (044) 247-40-40.

Київводоканал переконливо просить не зволікати з передачею показників, адже в останні дні місяця через велику кількість вхідної інформації може відбутися перевантаження білінгової системи та телефонного зв`язку. Це слід робити з 5 числа й до кінця кожного місяця.

Як передати показники КП «Київтеплоенерго»

На жаль, "Особистий кабінет" на сайті цього підприємства досі працює в тестовому режимі, тому можливі збої у роботі. Однак тепловики просять передавати показники з 5 числа і до останніх днів місяця. З 1 по 4 число показники не приймаються, йде обробка данних. 

Передати показники можна через: 

  • «Особистий кабінет» на сайті «Київтеплоенерго»,
  • без реєстрації, зазначивши номер особистого рахунку, адресу та дані вашого лічильника.
  • телефоном через контакти Центру комунального сервісу.

Поставити питання або вирішити невеликі проблеми можна також через сайт цього комунального підприємства, слід просто зайти у рубрику «Контакти» й заповнити форму зворотного зв’язку, написати листа в окремій графі.

Джерело: https://vechirniykiev.com.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю