Портал в режимі тестування та наповнення
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

ПАТ "Київенерго" поділилось досвідом з представниками райдержадміністрацій у створенні сучасної інфраструктури взаємодії з киянами

Опубліковано 18 березня 2015 року о 10:19

Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, депутати Київської міської ради, профільні заступники голів райдержадміністрацій м. Києва відвідали один з центрів обслуговування клієнтів КИЇІВЕНЕРГО. Комерційний директор компанії Євген Бушма провів презентацію і поділився досвідом побудови сучасної інфраструктури взаємодії з киянами.

Центри обслуговування КИЇВЕНЕРГО пропонують повний перелік послуг: консультації з питань електропостачання, опалення та гарячого водопостачання, комплексна пропозиція щодо заміни приладів обліку електроенергії, електромонтажних робіт та енергоаудита. Наразі у столиці функціонує 12 комфортних і функціональних центрів обслуговування мережі КИЇВЕНЕРГО. Протягом 2014 року кількість звернень клієнтів до центрів перевищила 600 тис.

За словами Петра Пантелеєва, надання житлово-комунальних послуг у Києві має стати повноцінним сервісом. Кияни повинні мати змогу звернутися до ЖЕКу, тепло- та водопостачальної організації у зручний для нього спосіб, з мінімальною втратою часу та зусиль. Саме тому КМДА вирішила перейняти досвід європейського рівня прийому споживачів у КИЇВЕНЕРГО.

Делегація від КМДА ознайомилася з просторими залами очікування та консультування, зі зоною самообслуговування, де можна самостійно звірити та сплатити рахунки платіжною карткою за допомогою веб-сервісу «Особистий кабінет» або ж навчитися цьому з допомогою фахівців КИЇВЕНЕРГО. Представники КМДА дізнались про те, що всі 12 центрів обслуговування КИЇВЕНЕРГО приймають побутових клієнтів незалежно від району проживання або прописки. Мережу центрів побудовано з урахуванням проведених геомаркетингових досліджень таким чином, щоб у кожному адміністративному районі столиці був як мінімум один центр обслуговування. При цьому клієнт може скористатися будь-яким з них.

«Візит до ЖЕКу або до іншої обслуговуючої організації повинен проходити для мешканця оперативно й комфортно, без черг, паперової тяганини чи безвідповідального ставлення з боку працівників. Існує низка прикладів успішного клієнтоорієнтованого сервісу, який ми повинні брати за основу в роботі з людьми. І наші житлово-експлуатуючі організації ми прагнемо переформатувати на діяльність саме в такому форматі: високий рівень знань, доброзичливість, робота на результат», – підкреслив заступник голови КМДА.

«Компанія КИЇВЕНЕРГО створила ефективну інфраструктуру обслуговування клієнтів, яка крім сучасного сайту і контакт-центру 1588, популярної сторінки у facebook складається з 12 центрів обслуговування клієнтів нового формату. Ми з гордістю представляємо нашу мережу центрів обслуговування, яка відповідає кращим світовим практикам, і готові ділитися успішним досвідом з КМДА», – зазначив комерційний директор компанії ПАТ «Київенерго» Євген Бушма.

Нагадаємо, що Центри обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО у Голосіївському районі знаходяться за адресами:

-  Вул. Жилянська, 83/53

-  Вул. Академіка Вільямса, 3/7


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux