КМДА Київська міська державна адміністрація


16 серпня 2018

Нова українська школа - нові підходи до навчання

15 серпня 2018 року в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов № 220відбувся практичний семінар для керівників закладів загальної середньої освіти Голосіївського району «Нова українська школа – нові підходи до навчання» (Фоторепортаж).

У роботі семінару взяв участь перший заступник голови Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Настасенко Олександр Григорович та радник голови Голосіївської РДА  Сидоренко Леся Петрівна.

 Зі вступним словом до присутніх звернулася Полторак Г.М., начальник управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, яка  окреслила основні шляхи діяльності управління освіти щодо створення умов для успішного старту 2018/2019 навчального року та роботи в умовах реалізації Концепції Нової української школи і нового Державного стандарту освіти.

 Директор школи № 220 Комракова М.І. презентувала присутнім досвід роботиіз спільної роботи з батьками «Педагогіка партнерства. Спілкування, взаємодія та співпраця між школою та батьками».

Конструктивно пройшли майстер-класи на актуальні теми:

«Ранкові зустрічі: розвиток уваги та толерантності»(Попова Галина Костянтинівна, вчитель початкових класів).

«Інтерактивна дошка - нестандартне рішення для комфортних умов освітнього процесу, взаємодії та ефективної командної роботи» (П`ятецька Майя Степанівна, вчитель початкових класів).

«Організація  дозвілля першокласників під час перерв та в позаурочний час» (Захарчук Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів).

«6 цеглинок LEGO: гра по-новому, навчання по-іншому» (Голиця Наталія Євгенівна, заступник директора школи з навчально-виховної роботи, тренер НУШ).

Педагоги школи в ході роботи семінару продемонстрували особливості організації освітнього середовища на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів та принципів «педагогіки партнерства». Показали деякі аспекти навчально-виховного процесу,  який здійснюється в оновленому руслі, відповідно до сучасної освітньої політики.

Учасники семінару опрацювали як теоретичні, так і практичні аспекти організації освітнього процесу в початковій школі, основні підходи, технології, необхідні для роботи вчителя.

Зустріч пройшла в атмосфері співпраці й педагогічної творчості.

Семінар став майданчиком для спілкування, обміну думками та творчими планами щодо роботи в Новій українській школі.

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.