Телефони «гарячих» ліній Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві

 

п/п

Назва структурного підрозділу (вказати назву підрозділу та управління)

 

Адреса

Код, номер телефону, за якими надаються консультації громадянам (контакт-центри, «гарячі» лінії тощо)

Режим роботи

1.

Голосіївський відділ обслуговування громадянПравобережного  об'єднаного управління

Пенсійного фонду України в м. Києві

03680, м. Київ

вул. Антоновича,70

(044) 200-89-84

 

 

Пн-Чт з 900 – 1800   Пт 900-1645

обідня перерва 1300 - 1345

 

2

Солом’янський відділ обслуговування громадянПравобережного  об'єднаного управління

Пенсійного фонду України в м. Києві

03151, м. Київ

вул.  Керченська, 5А

(044) 244-78-11

Пн-Чт з 900 – 1800   Пт 900-1645

обідня перерва 1300 - 1345

 

3.

Святошинський відділ обслуговування громадянПравобережного  об'єднаного управління

Пенсійного фонду України в м. Києві

03148, м. Київ

вул. Гната Юри,14 Б

(044) 273- 51-51

Пн-Чт з 900 – 1800   Пт 900-1645

без обідньої перерви

(в графіку роботи можливі зміни)

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю