Головна  →  Оголошення  →  3 серпня 2017

Інформаційна кампанія #ChildRightsChallenge!

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» реалізує проект «Нова Оселя: інтеграція та психосоціальна підтримка внутрішньо переміщених дітей у місті Києві та Одеській області» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Цей проект полягає у запровадженні та/або розширенні психосоціальних програм для дітей, які зазнали впливу війни, для їх інтеграції у нову громаду.

У рамках реалізації проекту, МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» ініціювала інформаційну кампанію з прав дітей (#childrightschallenge). Інформаційна кампанія розроблена з метою активного залучення дітей та підлітків дізнаватися та досліджувати свої права та пропонує дітям долучитися до квесту, сюжет якого сформований на основі переліку прав дитини, гарантованих чинним законодавством. Кампанія спрямована на реалізацію принципу участі, розвиток соціальної активності та громадянської свідомості дітей і підлітків.

 Місія кампанії: створення сприятливих умов для посилення участі дітей, підлітків та молоді у проектуванні власної життєвої ситуації

Принципи:

  • Реалізація прав дитини
  • Толерантність
  • Інтерес, активність та участь дітей
  • Пріоритетність дитячо-молодіжної ініціативи

Мета: активізація дитячо-молодіжної спільноти навколо просоціальної діяльності

 Завдання:

  1. Поінформувати дітей про права
  2. Інтегрувати дітей ВПО у місцеві громади через залучення їх до команд дітей, які будуть брати участь у квесті
  3. Активно залучити дітей та заохотити цікавитися своїми правами та їх досліджувати

 Ідея інформаційної кампанії

  • Створення «вірусного» квесту-флешмобу та поширення його серед цільової аудиторії (потребуємо підтримки з боку денних таборів, шкіл, волонтерів та ін. суб’єктів молодіжних організацій)
  • Поширення квесту засобами:

a)      створення основної сторінки події з інформацією про кампанію на основному сайті

b)      запуск хештегів у соцмережах(#childrightschallenge!)

c)      зовнішньої реклами (сітілайти)

d)      реклами в інтернеті (банери)

е)      розміщення інформації про квест в школах та інших закладах для дітей та молоді віком 10-17 років

f)       створення детальних інструкцій щодо організації квестів та залучення партнерських дитячо-молодіжних організацій

 

Кампанія просуває сторінку квесту www.lhsi.org.ua/childrightchallenge

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю