Правобережне об"єднане управління Пенсійного фонду України в м.Києві оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 в Правобережному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києві оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» та «В»:

- начальник адміністративно – господарського відділу (1 посада на період відсутності основного працівника);

- головний спеціаліст відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем (1 вакантна посада);

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій повідомляється, щодо не застосування заборон, визначених частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", згода на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Е-Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

 

Дата оприлюднення оголошення  на офіційному веб-сайті Нацдержслужби – 10.02.2017.

Кінцевий термін прийняття документів – 24.02.2017 до 16:45 год. за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 70.

Дата, час і місце проведення конкурсу – 28.02.2017 о 10:00 год. за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 70.

Додаткову інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати

на офіційному веб-сайті Нацдержслужби або за тел. (044) 200 88 75

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг