День інформування в Правобережному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в м.Києві

 

16.01.2017 року фахівці управління, в рамках проведення ряду заходів, направлених на сприяння обізнаності громадян у сфері пенсійного забезпечення, провели традиційний „День інформування”.

Відвідувачів управління ознайомили з новою системою обслуговування громадян у Фонді та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Зауважили на позитивному ефекті від впровадження нових технологій, а саме: досягнення максимальної автоматизації процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів; економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, виключення людського фактору.

Фахівці управління розкрили тему формування страхового стажу у громадян, що дає їм право на соціальний захист, пенсійне забезпечення, та який на пряму залежить від їх офіційного працевлаштування, від їх легальної, в повній мірі нарахованої та виплаченої заробітної плати.

Вкотре наголосили на можливість використання електронних послуг, які надає Пенсійний фонд України за допомогою веб-порталу Фонду. Ознайомили з двома способами реєстрації на веб-порталі: подаючи заяву для реєстрації: – особисто, чи он-лайн реєструючись за електронним цифровим підписом .

Усі бажаючі отримали методично-інформаційний матеріал щодо призначення, перерахунку пенсії, формування електронних пенсійних посвідчень, переведення пенсій за новим місцем реєстрації.

 

 

 

Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного

управління Пенсійного фонду України в м. Києві:

(044) 287-13-62 в Голосіївському районі

(044) 273-42-23  (044) 273-51-48в Святошинському районі

(044) 244-78-11 в Солом’янському районі

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю