Правобережне об"єднане управління Пенсійного фонду України в м.Києві інформує! Оновлено клієнтську частину веб-порталу електронних послуг

ОНОВЛЕНО КЛІЄНТСЬКУ ЧАСТИНУ ВЕБ-ПОРТАЛУ

ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

 

На сайті Пенсійного фонду можна отримати вичерпну інформацію, та стосується вона насамперед самого Фонду: його діяльності, структури, законодавчої бази тощо, а також пенсійної системи загалом. А ось даних про збір і ведення обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, його платників і застрахованих осіб, які містяться в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, там немає. Це й не дивно, адже така інформація є конфіденційною й отримати її громадянин може лише особисто, завітавши в орган Пенсійного фонду. Утім, це можна робити і в електронному режимі - через Інтернет. Саме з цією метою, а також для того, щоб громадяни мали доступ до іншої довідкової інформації, було створено веб-портал Пенсійого фонду, для надання користувачам електронних послуг.

 

На Веб-порталі ПФУ передбачено два способи реєстрації :

1. Подача заяви для реєстрації на Веб-порталі. Необхідне особисте відвідування органу ПФУ.

2. Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).

Для авторизації за ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:

на екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;

якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;

після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Для авторизації за ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:

якщо Ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.

після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

 Дані з реєстру застрахованих осіб

Громадяни - користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати про себе відомості з Реєстру застрахованих осіб ПФУ (РЗО). Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП.

На перегляд надаються такі дані з РЗО: 

анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);

адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);

дані паспорту (серія; номер; дата видачі; ким видано);

дані страхового свідоцтва (номер; дата видачі; ким видано);

дані електронного пенсійного посвідчення (номер; дата видачі; ким видано);

дані про перетин кордону зони АТО – для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО та дата перетину кордону зони АТО);

дані про заробітну плату особи – інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;

дані про страховий стаж особи – надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається по всіх роках та місяцях роботи особи.

Останні два пункти доступні всім користувачам, не залежно від способу реєстрації.

 

Електронна пенсійна справа

Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, переглянути свою електронну пенсійну справу. Сервіс надається для всіх користувачів ВЕБ-порталу незалежно від форми авторизації.

На перегляд надаються такі дані з електронної пенсійної справи:

основні дані (номер пенсійної справи/особового рахунку, дата відкриття особового рахунку, вид пенсії, орган ПФУ призначення пенсії, дата призначення);

адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);

довідка по зарплаті, що врахована при призначенні/перерахунку пенсії;

довідка про стаж, врахований для визначення права на пенсію;

довідка про стаж, врахований для розрахунку пенсії.

 При цьому перша виписка з пенсійної справи стає доступною для формування протягом приблизно 3х днів після реєстрації на Веб-порталі. Подальше оновлення виписки відбувається в першій декаді кожного наступного місяця.

Всі інші функціональні блоки клієнтської частини Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України не змінилися.

 

 

Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного

управління Пенсійного фонду України в м. Києві:

(044) 287-13-62 в Голосіївському районі

(044) 273-42-23  (044) 273-51-48в Святошинському районі

(044) 244-78-11 в Солом’янському районі

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг