Відбулась нарада у Правобережному об’єднаному управлінні ПФУ щодо удосконалення прийому та обслуговування громадян

11 листопада 2016 року відбулася  робоча нарада при начальнику Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві. На нараді були присутні заступники начальника управління,  начальники Голосіївського, Святошинського та Солом’янського відділів з питань призначення та перерахунку пенсій та відділів обслуговування громадян, начальник юридичного відділу.

Обговорювались питання щодо заходів по удосконаленню прийому та обслуговування осіб, які звертаються до Правобережного об’єнаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, а саме:

  • Забезпечення прийняття оформлених належним чином заяв, звернень, документів;
  • Забезпечення доступності приміщень;
  • Забезпечення стаціонарного прийому та обслуговування громадян;
  • Забезпечення проведення підготовки до запровадження електронного документообігу, тощо.

За результатами наради начальник управління надала відповідні доручення та визначила терміни їх виконання. 

Нагадуємо! Що з 1 листопада 2016 року змінено режим роботи громадських приймалень ПОУ ГІФУ в м. Києві. Прийом громадян починається о 08.20 та триває без перерви.

 

 

Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного

управління Пенсійного фонду України в м. Києві:

(044) 287-13-62 в Голосіївському районі

(044) 273-42-23  (044) 273-51-48в Святошинському районі

(044) 244-78-11 в Солом’янському районі

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг