ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ІНФОРМУЄ! ПРО ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві запрошує усіх бажаючих зареєструватись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України,  запровадженого на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 червня 2012 р. № 401 “Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування” для забезпечення покращення якості та оперативності обслуговування громадян щодо надання електронних послуг Фонду.

Звернувшись до послуг, які надаються через web-портал, користувачі зможуть:

  • отримати інформацію з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
  • отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати пенсії;
  • ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями;
    • сформувати запити на попередню підготовку документів;
    • подати  звернення;
    • записатись на прийом до фахівців Фонду;
    • отримати інформацію про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати інформацію стосовно взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього.

Серед основних можливостей порталу можна виділити такі:

  • Виписка з системи персоніфікованого обліку

З 2000 року в Україні в повному об’ємі запроваджено персоніфікований облік відомостей про застрахованих осіб (фактично, щодо всіх працюючих та само зайнятих осіб). За даними цього обліку здійснюється призначення пенсій. Отже, інформація, накопичена в базах даних персоніфікованого обліку, є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії.

Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права:

- перелік страхувальників, які подавали по Вам відомості до системи персоніфікованого обліку;

- за кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість страхового стажу,  відмітка  про сплату єдиного соціального внеску;

- загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;

- відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках.

  • Виписка з пенсійної справи (для пенсіонерів)

Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:

-   назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;

-   вид пенсії;

- сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;

- дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).

  • Попереднє замовлення паперових документів

Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.

 

Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:

- виписки з системи персоніфікованого обліку;

- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);

- виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).

 

Для отримання більш детальної інформації та реєстрації на web-порталі Ви можете звернутися до спеціалістів Правобережного об'єднаного управління

Пенсійного фонду України в м. Києві, за адресами:

вул. Антоновича (Горького), 70  

Голосіївський відділ обслуговування громадян

вул. Керченська, 5а; пров. Західний, 4

Солом’янський відділ обслуговування громадян

вул. Корольова, 5а

Святошинський відділ обслуговування громадян

Додаткову інформацію також можна отримати на сайті Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua або на web-порталі portal.pfu.gov.ua.

Оперативна інформація щодо діючих норм в сфері пенсійного забезпечення, реформування пенсійної системи, новації, юридичні консультації та актуальні питання соціального захисту населення висвітлюються на сторінках друкованих видань Пенсійного фонду України – газети “Пенсійний кур’єр” та журналу “Вісник Пенсійного фонду України”.

 

Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного

управління Пенсійного фонду України в м. Києві:

(044) 287-13-62 в Голосіївському районі

(044) 273-42-23  (044) 273-51-48в Святошинському районі

(044) 244-78-11 в Солом’янському районі

Перейти до спискуВерсiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг