КМДА Київська міська державна адміністрація


6 липня 2016

Пенсійний фонд України інформує! Для того, щоб контролювати – достатньо зареєструватись на веб-порталі ПФУ!

Останнім часом збільшується частота нарікань громадян на чесність та порядність з боку роботодавців. Працюючи, начебто легально, працівники  впевнені, що роботодавець сплачував внески до Пенсійного фонду за періоди працевлаштування, але, як виявлялось згодом – були ошукані. До якого розпачу доведені громадяни, коли дізнаються, що роботодавець знехтував їх правами та не сплатив обов’язкові внески до Фонду! Звичайно, страховикам «легше на гаманець» тіньова зайнятість, але що ж робити громадянам, які розраховують на певний відрізок трудової діяльності?

На сьогоднішній день, кожна застрахована особа має можливість перепровірити свого роботодавця на електронному порталі Пенсійного фонду. Важливість даного ресурсу відчують не тільки застраховані особи, а й майбутні пенсіонери.

Які ж саме відомості містить система персоніфікованого обліку? Це:

–  перелік страхувальників, які подають про вас відомості в систему персоніфікованого обліку;

–  за кожний місяць починаючи з 2000 року інформацію про кожну застраховану особу щодо суми заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількості днів для стажу, відмітки про сплату пенсійного/єдиного внеску. А також загальні  показники за кожен рік помісячної загальну суму заробітку, з якого сплачено страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;

–  відомості про спеціальний (пільговий) стаж і про стаж, який зараховують без сплати страхових внесків (БСВ) за страхувальниками та за роками.

Якщо такі дані є, то виникає логічне запитання: як із ними можна ознайомитися та як перевірити свої сплачені страхові внески? Найпростіше це зробити, зареєструвавшись на електронному порталі Пенсійного фонду України (http: // portal.pfu.gou.ua).

Але як же це зробити? Для цього потрібно звернутись до територіального органу Пенсійного фонду, узявши з собою реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) і паспорт, аби вже на місці оформити відповідну заяву. Уся процедура робиться особисто і займає лише кілька хвилин. Після заповнення заяви ви отримаєте код, який необхідний для реєстрації на веб-порталі. Цей код вводять лише раз під час реєстрації на порталі фонду в пункт «Номер заяви». Зазначивши свій логін, пароль та адресу електронної пошти, на яку надійде лист про підтвердження реєстрації, реєстрація вважається завершеною.

Тільки після цього ви зможете отримати виписку із системи персоніфікованого обліку.

Контролюйте свого роботодавця та відводьте увагу стану сплати внесків до Пенсійного фонду, щоб уникнути небажаних «сюрпризів» в подальшому!  Дбайте про своє майбутнє вже сьогодні!

 

Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного

управління Пенсійного фонду України в м. Києві:

(044) 287-13-62 в Голосіївському районі

(044) 273-42-23  (044) 273-51-48в Святошинскому районі

(044) 244-78-11 в Солом’янському районі



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.