Управління Державної казначейської служби України у Голосіївському районі інформує про роботу системи дистанційного обслуговування клієнтів

Державною казначейською службою України проведено ряд заходів щодо вдосконалення модернізацій програмного забезпечення та автоматизованих систем, що використовуються органами Державної казначейської служби України. Впроваджено новітні технології, як створили передумови для створення / модернізацій системи дистанційного обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів органами Державної казначейської служби України. Система дистанційного обслуговування клієнтів (СДО) запроваджена в Управлінні Державної казначейської служби України у Голосіївському районі м. Києва, як надійна і проста у використанні система з широким переліком функціональних можливостей, що дозволяє Клієнтам банку цілодобово управляти рахунками підприємства, не виходячи з офісу. За допомогою цієї системи Клієнти мають можливість постійного доступу та оперативного отримання повного обсягу інформації про стан рахунків. При цьому вся інформація, якою обмінюються Клієнт і Банк, надійно захищена системою і недоступна для сторонніх осіб.

Станом на 22.03.2016 року Управлінням Казначейства укладено 148 договорів з розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, з них 60 установ отримують виписки; 13 установ проводять оплату платіжних доручень.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю