Пенсійний фонд інформує! Про реорганізацію в системі органів Пенсійного фонду України

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року № 1055 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України» передбачено проведення оптимізації структури окремих районних управлінь Фонду шляхом їх об’єднання.

Безумовно, у суспільстві виникають запитання, для чого потрібно об’єднувати районні управління і що це дасть людині та державі? Навіть поширюється інформація про те, що у зв’язку із таким об’єднанням в окремих районах взагалі ліквідують Пенсійний фонд, а пенсіонерам доведеться їхати за десятки кілометрів для вирішення своїх питань.

Насправді здійснення такої оптимізації спрямовано на досягнення конкретних цілей, що базуються на конкретних фактах:

ПЕНСІЙНІ ФОНДИ НЕ ЛІКВІДУЮТЬСЯ

279 територіальних (районних) управлінь об’єднуються в 121.

Мова не йде про ліквідацію управлінь Пенсійного фонду у районах. Таке об’єднання є суто організаційним і його мета - покращити якість управління в пенсійній системі. Фахівці з питань пенсійного забезпечення працюватимуть і надалі в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, кабінетах, як і до об’єднання.

ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Головною одиницею обслуговування громадянина у районі залишається точка надання послуг (фронт-офіс), яка розташована не тільки за місцем знаходження управління пенсійного фонду, а і в центрах територіальних громадах (звісно, якщо в громади є таке бажання). Об'єднання декількох окремих районних управлінь в одну юридичну особу не тільки не зменшить, а навпаки, збільшить доступність пенсійних послуг. Зміст і якість цих послуг  залежить, перш за все, від кваліфікації спеціалістів та їх доступності, а не від статусу установи.

ЗМЕНШЕННЯ БЮРОКРАТІЇ - ЯКІСНІШІ ПОСЛУГИ

Об’єднання управлінь в одне не тягне за собою скорочення спеціалістів, які зайняті наданням послуг. Оптимізовано буде керівний склад. Для отримання сервісу не потрібно буде збирати візи та погодження. Всі послуги надасть спеціаліст, до якого громадяни звертатимуться за допомогою.

 Процеси реорганізації у жодному разі не створять труднощів для відвідувачів та не вплинуть на якість обслуговування громадян. Пенсіонери, страхувальники та застраховані особи зможуть вирішувати всі питання щодо пенсійного забезпечення, отримання різноманітних довідок, подавати звітність з окремих видів господарських операцій та отримувати роз’яснення з інших питань, віднесених до компетенції органів Фонду, у відділах обслуговування громадян, які й надалі функціонуватимуть за місцем розташування територіальних управлінь в районах м. Києва.

Перетворення покликані суттєво вдосконалити та осучаснити сервіси пенсійної системи, покращити якість надання послуг, а також ефективно та економно витрачати людські, матеріальні та фінансові ресурси Фонду.

Таким чином оптимізація територіальних органів Пенсійного фонду -  це ще один важливий крок на шляху створення якісно нової системи пенсійного забезпечення, головною його метою і критерієм оцінки є схвальні відгуки громадян щодо якості наданих послуг.

  

 

Управління Пенсійного фонду України

в Голосіївському районі м. Києва                                                                                                                                                      

(044) 287-13-62    

Перейти до спискуВерсiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг