Головна  →  Новини  →  4 червня 2020

Віталій Кличко: «Із початку року з вулиць столиці прибрали більше 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів»

Із початку 2020 року з вулиць столиці прибрали понад 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів. У тому числі, і з фасадів будинків. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час онлайн прес-конференції, відповідаючи на запитання, отримані від ЗМІ.

«Я думаю, що всі мешканці міста можуть побачити, що ми наводимо лад із зовнішньою рекламою. Як і обіцяли. І, якщо у 2015-му році в місті було майже 12 тисяч наземних рекламних конструкцій, то сьогодні їх – менше 5 тисяч. А до кінця року, згідно зі схемою розміщення наземних рекламних засобів, кількість такої реклами буде 4390 одиниць. Як ми і домовлялися з операторами рекламного ринку», – зазначив Віталій Кличко.

Мер столиці також показав коротке відео про те, як працівники «Київреклами» прибирають великі конструкції.

За словами Віталія Кличка, роботи із наведення ладу не припиняли і під час карантину. Наприклад, на вулиці Бойчука було 49 великих білбордів. Зокрема, на розв’язці – 19 таких конструкцій. Усі їх демонтували. Бо, згідно з правилами, на розв’язках не можна розміщувати наземні рекламні засоби. На самій же вулиці залишилося 11 скролів.

«Також по-іншому тепер виглядає вулиця Борщагівська. На якій із 88-ми конструкцій залишили всього 28. Загалом, з початку 2020 року з вулиць столиці прибрали більше 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів. У тому числі, і з фасадів будинків», – повідомив Віталій Кличко.

Він додав, що Київ продовжує втілювати розумні технології, зокрема, і в сфері реклами. Так фахівці «Київреклами» розробили спеціальний додаток з новою послугою. «Створення ескізу вивіски онлайн». Тепер оформити вивіску належним чином підприємці можуть не виходячи з дому.

 

Джерело: КМДА

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю