Головна  →  Я маю право!  →  24 вересня 2019

Реєстрація місця проживання дитини під час державної реєстрації народження фізичної особи

Відповідно до абзацу третього пункту 8 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 (далі – Правила) за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Згідно пункту 18 Правил для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1) заяву за формами, наведеними відповідно у додатку 6 Правил;

2) свідоцтво про народження;

3) квитанцію про сплату адміністративного збору  на суму 13 грн. 60 коп.;

4) копії паспортів батьків з даними про їх місце реєстрації.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Тобто, під час державної реєстрації народження дитини у відділі державної реєстрації актів цивільного стану або в закладі охорони здоров’я, де народилась дитина батьки, одночасно з реєстрацією народження дитини мають змогу одразу подати заяву про місце реєстрації дитини за однією з адрес, де зареєстрований один із батьків дитини (у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами) або за адресою місця реєстрації батьків (у разі реєстрації місця проживання батьків за однією адресою).

У випадку реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, заявником виступає той з батьків за місцем реєстрації місця проживання якого буде реєструватись місце проживання дитини, а той з батьків, який зареєстрований за іншою адресою, в присутності працівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану надає письмову згоду в заяві про реєстрацію місця проживання у виді проставлення власноручного підпису.

Якщо батьки дитини зареєстровані за однією адресою місця проживання, один з батьків, який подає документи про державну реєстрацію народження дитини до відділу державної реєстрації актів цивільного стану безпосередньо у відділі або закладі охорони здоров’я, де народилась дитина, одноособово подає заяву про реєстрацію місця проживання та вищезазначені необхідні документи для здійснення такої реєстрації.

Згідно пункту 20 Правил у разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, через органи державної реєстрації актів цивільного стану уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків (усиновлювачів) або інших законних представників дитини, та документа, що підтверджує повноваження особи як законного представника, особі, яка його надала, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві. Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації.

 

Начальник

Подільського районного у м. Києві

відділу державної реєстрації

актів цивільного стану

Головного територіального

управління юстиції у м. Києві  

Наталія МАКАРЕНКО             

Перейти до спискуВерсiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг