Головна  →  Я маю право!  →  24 вересня 2019

Порядок внесення змін до актових записів цивільного стану

Столична юстиція інформує,  відповідно до  ст. 22 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та розділу ІІ Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України 12.01.2011 року № 96/5 (зі змінами), заява про внесення змін  до актового запису цивільного стану за формою, подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, а у випадках передбачених статтею 53 Сімейного кодексу України,  та заяви про визнання батьківства, також до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання першого примірника актового запису.                    

Громадяни України, які проживають та тимчасово окупованій території  України, подають заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території на їх вибір.

Громадяни України, а також іноземці і особи без громадянства, які проживають за кордоном, подають заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану, складеного органом державної реєстрації актів цивільного стану України, до дипломатичного представництва або консульської установи України.

Заява повинна бути заповнена розбірливо, у ній мають бути надані вичерпні відповіді на всі запитання. Якщо заявник не володіє державною мовою, заява може бути складена іншою особою в присутності перекладача та підписана заявником, про що на ній робиться відповідний запис.Заява про внесення змін до  актового запису цивільного стану подається:

–   особою, щодо якої було складено актовий запис;

–   одного з батьків неповнолітнього ( малолітнього);

–   піклувальником неповнолітнього та опікуном малолітнього;

–   опікуном недієздатної особи;

–   спадкоємцем померлого.

Разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються:

- свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні  відомості або відомості, які підлягають зміні;

- паспорт, або паспортний документ заявника,    інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті.

На підтвердження достовірності представлених заявником документів про державну реєстрацію актів цивільного стану відділом державної реєстрації актів цивільного стану додаються до матеріалів справи повні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, копії відповідних актових записів цивільного стану,  на підставі яких вирішується питання щодо необхідності внесення змін або відмови в цьому. На підставі зібраних документів та за наслідками перевірки Відділ  складає обгрунтований висновок про внесення змін до актового запису  цивільного стану або про відмову в цьому за встановленою формою. У разі відмови у внесенні змін до актових записів цивільного стану у висновку відділу державної реєстрації актів цивільного стану вказується причина відмови та зазначається про можливість оскарження його у судовому порядку.

 

Заступник начальника

Дарницького районного у місті Києві

відділу державної реєстрації

актів цивільного стану

Головного територіального

управління юстиції у місті Києві                                                        

Оксана Пилипенко

Перейти до спискуВерсiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг