Головна  →  Я маю право!  →  21 серпня 2019

#ЧеснаПлатіжка: що робити у разі отримання платіжки на гарячу воду та тепло за завищеною ціною

Столична юстиція завжди стоїть на захисті порушених прав громадян. Фахівці юстиції Києва розповіли для споживачів, які отримують завищені платіжки за газ та гарячу воду, як захистити свої права.

У жовтні запрацює ініціатива Уряду, яка запроваджує граничні ціни на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води на майбутній опалювальний період. Українці зможуть зекономити від 10 до 40% в залежності від регіону.

Так, вартість тепла була зафіксована на рівні 1400 гривень за 1 Гкал (за умови наявності лічильника) або 35,21 гривні за 1 квадратний метр (у разі відсутності приладу). Гранична вартість гарячої води для жителів Сумщини в разі наявності сушарок становить 83,66 гривні за кубічний метр, при відсутності сушарок – 75,74 гривні. 

«Органи місцевого самоврядування повинні до початку опалювального сезону 2019-2020 років привести тарифи до обґрунтованого рівня. Кожен мешканець області може перевірити на офіційному вебсайті місцевого органу, який встановлює тариф на послуги теплопостачання та постачання гарячої води, чи здійснено перерахунок цих тарифів відповідно до урядової постанови», – зазначає очільник столичної юстиції Станіслав Куценко.

Він додав, якщо орган місцевого самоврядування залишив тарифи завищеними, громадянам необхідно:

1. Звернутися на Урядову «гарячу лінію» за номером 1545 або направити звернення на адресу Уряду (01008, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2), повідомивши про бездіяльність органів місцевого самоврядування щодо перерахунку тарифів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води.

2. Звернутися до органу місцевого самоврядування з вимогою щодо виконання рішення Уряду. Зразок вимоги можна завантажити за посиланням.

Також Станіслав Куценко зауважив, що зменшення тарифів не вплине на отримання субсидій, її не доведеться знову переоформлювати.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю