Головна  →  Я маю право!  →  12 серпня 2019

Запровадження та фунціонування реєстру територіальної громади

Соціологічні опитування показали що більшість українців відчувають себе незахищеними у правовому полі. Тому реформування, в тому числі роботи органів юстиції, намагається це змінити. Перетворення Міністерства юстиції на так званий великий сервісний центр, який знає потреби громадян і створює можливості їх задоволення, стало основним завданням реформування багатьох сфер нашого життя.

Після прийняття 6 вересня 2012 року Закону України «Про адміністративні послуги» по всій країні було відкрито багато «Центрів надання адміністративних послуг», де в зручних та комфортних умовах громадяни мають змогу оперативно отримувати адміністративні послуги. Запрацювало безліч єдиних реєстрів, за допомогою яких, шляхом безпосереднього доступу, можна отримати будь яку інформацію.

Завдяки роботі Реєстрів громадяни не витрачають багато часу на отримання різного роду довідок із питань нарахування субсидій, отримання матеріальної допомоги тощо. Використовуючи можливості Реєстру, структурні підрозділи КМДА онлайн отримують актуальну інформацію про реєстрацію місця проживання особи та видають витяги про зареєстрованих осіб у квартирі для надання різного роду послуг.

До формування Реєстру територіальної громади міста Києва було долучено голів ОСББ та ЖБК. Реєстр створений для спрощення процедури обміну інформацією про реєстрацію місця проживання громадян між органами влади та забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.

Наразі до Реєстру мають доступ відділи з питань обліку житлової площі, відділи приватизації, служби у справах дітей, районні управління соціального захисту та праці та Департамент соціальної політики, а також Головне Управління Пенсійного фонду України в м. Києві, ПАТ «Київенерго», ПрАТ «АК «Київводоканал» та ПАТ «Київгаз». Окрім того, до Реєстру підключено всі районні суди та нотаріуси Києва, що, насамперед, дає можливість при оформленні зміни власника житла отримати достовірну інформацію щодо реєстрації у приміщенні неповнолітніх дітей для захисту їхніх прав при оформленні угоди купівлі-продажу житла.

Київська міська рада на V сесії VIII скликання прийняла рішення від 21 вересня 2017 року N 40/3047 Про затвердження Положення про інформаційну систему "Реєстр територіальної громади міста Києва".

Положення було прийнято відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про інформацію", "Про адміністративні послуги", "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", "Про захист персональних даних", рішень Київської міської ради від 02 липня 2015 року N 654/1518 "Про затвердження Комплексної міської цільової програми "Електронна столиця" на 2015 - 2018 роки" та 03 березня 2016 року N 123/123 "Про створення Реєстру територіальної громади міста Києва", з метою визначення структури, складових та призначення інформаційної системи "Реєстр територіальної громади міста Києва.

Завданням Реєстру територіальної громади є забезпечення органів реєстрації, на які покладені функції реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва, засобами автоматизації процесів формування та ведення реєстру територіальної громади міста Києва відповідно до вимог нормативно-правових актів України, актуалізації даних в Єдиному державному демографічному реєстрі, обміну відомостями між реєстрами інших територіальних громад України у частині реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці.

Призначення Реєстру територіальної громади - інформаційно-довідкове та організаційно-технологічне забезпечення процесів реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи, що здійснюється органами реєстрації в місті Києві.

Департамент з питань реєстрації КМДА, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Студентська, 7 (тел.: 489-87-74; 489-87-75) та відділи з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб районних в місті Києві державних адміністрацій, постійно підвищують якість обслуговування відвідувачів та працюють над відкриттям нових Центрів надання адміністративних послуг для більшої доступності та зручності розташування для громадян, що потребують таких послуг.

 

Одинадцята київська державна

нотаріальна контора

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

Новини Центру надання адмін. послуг