Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

Адреса: 03039, м. Київ, просп.Голосіївський, 42

Факс: (044) 257-54-50

Електронна поштаrmp@golosiiv.gov.ua 

Розклад роботи: понеділок-четвер: 9.00-18.00, п’ятниця: 9.00-16.45;

Перерва: 13.00-13.45

Дні та години прийому: понеділок: 14.00-17.00, вівторок: 10.00-13.00, четвер: 14.00-17.00

 

Начальник відділу  Дробот Олена  Михайлівна каб.110 тел.257-54-50

 

Заступник начальника відділу

Дорошенко  Тетяна  Володимирівна

Провідний інспектор

Бойко  Лариса  Віталіївна

(прийом нотаріальних запитів у години  прийому  відділу)

 

каб.105 

тел.257-54-50

 

Головний спеціаліст

Антонова Ірина Валеріївна

Головний  спеціаліст

Масутова  Ніна  Василівна

Провідний інспектор

Галушка  Валентина  Миколаївна

 каб.106

тел.281-66-21

 

Головний спеціаліст

Ширманова Ірина Олександрівна

Головний спеціаліст

Смоловик Наталія Миколаївна

Головний спеціаліст

Савурська Алла  Анатоліївна

каб.105

тел.281-66-26

тел.257-54-50

 

 Прийом громадян:

З питань підтвердження місця реєстрації в електронній черзі до ДНЗ звертатись в  каб.105 в години роботи відділу; 

З питань переставляння штампів у посвідки (видача довідок) каб.109,106 в години роботи відділу; 

З питань переставляння штампів у паспорт громадянина Українив зв’язку з  перейменуванням вулиці каб.109, 106 в години роботи відділу;

 

    Подача документів на реєстрацію/зняття з реєстраційного обліку місця проживання подаються виключно через Управління (Центр)  надання адміністративних послуг(центральний вхід адміністрації) просп. Голосіївський, 42

 

                                   Шановні мешканці Голосіївського району!

Для оптимізації процесу надання адміністративних послуг та скорочення часу обслуговування громадян в Голосіївському районі міста Києва  запроваджено  пілотний  проект «Швидка  послуга»  у сфері реєстрації/зняття з реєстрації  місця проживання  громадян.

       За спрощеною процедурою  надаються послуги:

 - реєстрація/зняття з реєстрації малолітніх дітей (до 14 років);

- зняття з реєстрації місця проживання особи;

- зняття з реєстрації місця проживання на підставі свідоцтва про смерть.

Для того щоб отримати послугу необхідно звернутись до Управління (Центру) надання адміністративних послуг за адресою: м. Київ, проспект Голосіївський, 42(центральний вхід) та подати необхідний пакет  документів.

 

 

 Основні функції:

- забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб у межах Голосіївського району міста Києва;

- реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб у межах Голосіївського району міста Києва;

- формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Києва у межах Голосіївського району м. Києва;

- передача інформації та/або внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб до Єдиного державного демографічного реєстру;

- передача до відділу ведення Державного реєстру виборців інформації про виборців, які протягом попереднього місяця були зареєстровані/знятті з реєстрації місця проживання у межах Голосіївського району міста Києва;

- видача довідок про реєстрацію місця проживання (Додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2.03.2016 р.№207).

 

Перелік документів та копій для реєстрації місця проживання

Перелік документів та копій для зняття з реєстрації місця проживання

Довідка за формою № 3 (про склад сім’ї) втратила чинність  Отримання довідки про реєстрацію місця проживання

Версiя для друку

 

Новини Центру надання адмін. послуг



Повідомлення територіальних органів міністерств та відомств