Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління соціального захисту населення
УВАГА!
 ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Аби призупинити стрімке розповсюдження коронавірусу, Постійна комісія із надзвичайних ситуацій міста ухвалила рішення про запровадження із нуля годин 20 березня - тобто в ніч із п’ятниці на суботу до 9 квітня 2021 року суворих карантинних обмежень (протокол від 18.03.2021 № 20)

з 20 березня 2021 до 09 квітня 2021 року  включно

в Управлінні запроваджуються обмежувальні протиепідемічні заходи, а саме:

заяви з необхідними документами будуть прийматися у разі надсилання їх поштою

(м.Київ, 03040, вул. Ломоносова 5, корпус 3)

інформаційно-роз’яснювальна робота проводиться за телефонами відділів або через електронну пошту: upszn.golos@kmda.gov.ua

 

Адміністрація УСЗН

                  

Інформацію про призначення державних соціальних  допомог, компенсацій та пільг можна отримати на суб-веб сторінці Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації у розділі «Соціальний захист»

Телефони для довідок:

257-23-87 - з питань призначення субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги;

257-42-16 - з питань призначення державних допомог;

258-19-86 - з питань оформлення довідки та призначення адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам;

257-70-43 - з питань санаторно-курортного забезпечення, опіки та піклування над недієздатними особами старше 18 р.;

257-71-33 - з питань забезпечення засобами реабілітації, видачі пільгових посвідчень;

257-71-83 - з питань надання одноразової матеріальної допомоги по програмі «Турбота. Назустріч киянам» на 2019-2021 роки».

 

Адміністрація УСЗН

 

 

 Адреса: 03040 м. Київ, вул. Ломоносова, 5/3

Телефон: (044) 257-01-34

Факс: (044) 257-01-34

Електронна пошта: upszn.golos@kmda.gov.ua

Графік роботипонеділок-четвер: 9.00-18.00, п’ятниця: 9.00-16.45;
Перерва: 13.00-13.45

Начальник  управління  Ахмадова Наталія Олексіївна

 

  Начальник

  управління

 АХМАДОВА

 Наталія Олексіївна

(посадова інструкція)

 257-50-40

Телефони для довідок Управління:

257-23-87 - з питань призначення субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги;

257-42-16  -  з питань призначення державних допомог;

258-19-86 - з питань призначення допомоги внутрішньо переміщеним особам;

257-70-43 - з питань санаторно-курортного забезпечення, опіки та піклування над недієздатними особами старше 18 р.;

257-71-33 - з питань забезпечення засобами реабілітації, видачі пільгових посвідчень;

257-71-83- з питань надання одноразової матеріальної допомоги.

 

 Графік прийому громадян начальником управління:

Дні та години прийому

Місце прийому

Понеділок,

вівторок,

середа

з 10-00 до 12-00

Ломоносова,5/3,

каб.14

 
Склад управліня 

 

Основні функції:

- реалізація державної політики у сфері соціального захисту  соціально незахищених громадян району,

- розробка коротко-та довгострокових районних програм щодо соціального захисту мешканців району і прийняття участі в організації їх виконання,

 - забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист населення,

 - надання адресної соціальної допомоги і підтримки малозабезпеченим громадянам та багатодітним сім’ям з дітьми, призначення  цільової грошової допомоги на прожиття та державної соціальної допомоги згідно Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, призначення  допомог сім’ям з дітьми відповідно  до Закону України " Про державну допомогу сім’ям з дітьми", здійснення компенсаційних заходів соціального захисту населення,

- забезпечення соціального захисту малозабезпечених громадян шляхом надання субсидій, призначення та виплата субсидій, призначення та виплата субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива,

- здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню субсидій та забезпечення своєчасності розрахунків з організаціями, що надають житлово-комунальні послуги, реалізують скраплений газ, тверде та пічне побутове (рідке) паливо, за нараховані населенню житлові субсидії,

 - ведення персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги, передбачені чинним законодавством,

 - участь в межах своєї компетенції в здійсненні разом з відповідними місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку та всебічний розвиток надомних форм їх обслуговування, здійснення контролю за наданням послуг із соціального захисту,

 - надання організаційно-методичної допомоги підприємствам, установам та організаціям району з питань оплати праці, укладання колективних трудових договорів та інших питань, що віднесені до компетенції управління.

Версiя для друку

  

 

Новини Центру надання адмін. послуг

 



Повідомлення територіальних органів міністерств та відомств

 Підприємництво/бізнес